INTEGRATIONER

Med Gratisals populære integrationsmodul kan du nemt og hurtigt integrere mod en lang række ERP-, regnskabs- og økonomisystemer. Hvis du i nedenstående ikke finder den integration, du i første omgang ledte efter, så er der ingen grund til at fortvivle. Nedenstående er kun et udsnit af de platforme vi har integrationer til.

KOM I GANG NU!

INTEGRATIONER

Med Gratisals populære integrationsmodul kan du hurtigt integrere mod en lang række ERP-, regnskabs- og økonomisystemer.

WorkBook tillader dig at skræddersy din egen opsætning, så du kan sammensætte præcis de funktioner, du har brug for i et ERP-system. Systemet er perfekt til virksomheden, der lever af at sælge timer.

Læs mere

Lad os vise dig, hvordan din virksomhed kan spare administration, reducere lønomkostninger, og samtidig få gladere medarbejdere med Quinyx’s Workforce Management System til vagtplanlægning, bemanding og tidsregistrering.

Læs mere

Uniconta er et intuitivt økonomisystem, der kan opfylde alle dine behov inden for bogholderi, CRM og projekt, logistik etc. De enkle funktioner giver dig et godt overblik over virksomhedsøkonomien.

Læs mere

Inventio.IT er blandt landets største Microsoft Dynamics ERP-partnere, og eksperter i moderne forretningsløsninger og IT-driftsløsninger.

Læs mere

Dinero er et moderne og simpelt økonomisystem, hvor du med ét klik kan bogføre bilag. Med Dineros App kan du håndtere dine faktura når som helst.

Læs mere

Planday er et online vagtplansystem, der samler dine ledelsesopgaver på ét sted. Med integrationen kan du nemt og hurtigt udveksle data som eksempelvis medarbejderinformation mellem de to systemer.

Læs mere

e-conomic er særligt udviklet til at optimere arbejdsdagen for små og mellemstore virksomheder. I e-conomic online regnskabsprogram får du alle funktioner, du skal bruge til dit professionelle regnskab.

Læs mere

Billy er et nemt økonomisystem, som er udviklet til selvstændige, håndværkere og freelancere. Selvom man stor erfaring inden for regnskab, kan man nemt få styr på fakturaer, moms og bilag.

Læs mere

Har du behov for international lønhåndtering er Gratisal integreret med Blue Marble Global Payroll, som leverer internationale serviceydelser inden for løn, HR, tidsregistrering og likviditetsstyring. 

Læs mere

Med Gratisals integration til LogBuy kan du give dine medarbejdere mulighed for at spare penge på fitness, restaurantbesøg, rejser, tøj, maling og meget mere. 

Læs mere

Hvis du leder efter et intelligent kasseapparat til din forretning eller en fleksibel IT-løsning til dit hotel, restaurant, aktivitetscenter eller fitnesscenter, så er FlexyBox den rette løsning. 

Læs mere

Med Gratisals integration til MenuPay kan du give dine medarbejdere mulighed for at spare op til 30 % på over 270 spisesteder fordelt over hele landet.

Læs mere

Titanplan gør vagtplannering nemmere og mere smertefrit for dig. Systemet er fuldt integrérbart og giver dine medarbejdere mulighed for at styre deres vagtplan fra mobil og web.

Læs mere

Med Gratisals integration til November First kan du udbetale løn til udenlandske konti på få minutter, få bedre valutakurs og lavere gebyr end hos bankerne og i det hele taget spare tid og penge.

Læs mere

Finder du ikke den ønskede integration på siden her, så kan du uden besvær lave din egen integration. Gratisals åbne API sørger for, at du kan integrere med lige netop de systemer, som du har behov for.

Læs mere

Sådan opsætter du integrationer i Gratisal

Anbefalede artikler

Skalerbarhed i din lønadministration

I dette indlæg kan du læse, hvordan et integreret og skalerbart lønsystem ikke blot mindsker kostbare fejl, men at det også giver din virksomhed det nødvendige råderum til at vokse. 

Sådan får du en lynhurtig lønadministration! 

En korrekt løn er ekstremt vigtigt for, at medarbejdertrivslen er i top. Her kan du læse om, hvordan realtidsdata, systemintegration m.m. er med til at forbedre din lønadministration. 

Medarbejdertilfredshed kan ses på bundlinjen

I dette indlæg kan du læse om, hvordan dine medarbejdere kan påvirke din virksomheds samlede perfomance og i værste fald give udslag på bundlinjen. 

Kontakt os

Hvis du er interesseret i Gratisal – enten som bogholder eller kunde, så er vi naturligvis til rådighed med mere information. Kontakt os via nedenstående formular eller pr. telefon på 71 99 11 22. Du har også mulighed for at kontakte os på [email protected]

Bemærk: Hvis du allerede er bruger af systemet, skal du være opmærksom på at systemsupport ikke er gratis. 
Vi anbefaler derudover, at du benytter chat-funktionen til support. Det er muligt at tilkøbe fri mail/chat support gennem vores pakkeløsninger. Dette kan du læse mere om under Priser, eller under fanen ”Ekstra” når du er logget ind.