Chat with us, powered by LiveChat

INTEGRATIONER

Med Gratisals populære integrationsmodul kan du nemt og hurtigt integrere mod en lang række ERP-, regnskabs- og økonomisystemer. Hvis du i nedenstående ikke finder den integration, du i første omgang ledte efter, så er der ingen grund til at fortvivle. Nedenstående er kun et udsnit af de platforme vi har integrationer til.

KOM IGANG NU!

INTEGRATIONER

Med Gratisals populære integrationsmodul kan du nemt og hurtigt integrere mod en lang række ERP-, regnskabs- og økonomisystemer. Hvis du i nedenstående ikke finder den integration, du i første omgang ledte efter, så er der ingen grund til at fortvivle. Nedenstående er kun et udsnit af de platforme vi har integrationer til.

Gratisal oprettelse - Uden binding

KOM IGANG NU!

WorkBook tillader dig at skræddersy din egen opsætning, så du kan sammensætte præcis de funktioner, du har brug for i et ERP-system. Systemet er perfekt til virksomheden, der lever af at sælge timer.

Læs mere

Lad os vise dig, hvordan din virksomhed kan spare administration, reducere lønomkostninger, og samtidig få gladere medarbejdere med Quinyx’s Workforce Management System til vagtplanlægning, bemanding og tidsregistrering.

Læs mere

Uniconta er et intuitivt økonomisystem, der kan opfylde alle dine behov inden for bogholderi, CRM og projekt, logistik etc. De enkle funktioner giver dig et godt overblik over virksomhedsøkonomien.

Læs mere

Inventio.IT er blandt landets største Microsoft Dynamics ERP-partnere, og eksperter i moderne forretningsløsninger og IT-driftsløsninger.

Læs mere

Dinero er et moderne og simpelt økonomisystem, hvor du med ét klik kan bogføre bilag. Med Dineros App kan du håndtere dine faktura når som helst.

Læs mere

Titanplan gør vagtplannering nemmere og mere smertefrit for dig. Systemet er fuldt integrérbart og giver dine medarbejdere mulighed for at styre deres vagtplan fra mobil og web.

Læs mere

e-conomic er særligt udviklet til at optimere arbejdsdagen for små og mellemstore virksomheder. I e-conomic online regnskabsprogram får du alle funktioner, du skal bruge til dit professionelle regnskab.

Læs mere

Billy er et nemt økonomisystem, som er udviklet til selvstændige, håndværkere og freelancere. Selvom man stor erfaring inden for regnskab, kan man nemt få styr på fakturaer, moms og bilag.

Læs mere

BlueMarble_Logo (002)

Blue Marble Global Payroll leverer internationale serviceydelser inden for løn, HR, tidsregistrering og likviditetsstyring. 

Kontakt os for mere information

Med Gratisals integration til Visma LogBuy kan du give dine medarbejdere mulighed for at spare penge på fitness, restaurantbesøg, rejser, tøj, maling og meget mere. 

Læs mere

Hvis du leder efter et intelligent kasseapparat til din forretning eller en fleksibel IT-løsning til dit hotel, restaurant, aktivitetscenter eller fitnesscenter, så er FlexyBox den rette løsning. 

Kontakt os for mere information

Vi er rigtig glade for at anvende Gratisal som lønsystem. Systemet er intuitivt, og dashboardet er med til at give os et rigtig godt overblik, hvorfor det ikke tager særlig lang tid at køre løn. Derudover er det fordelagtigt, at systemet er skabt til at håndtere løndata fleksibelt. Dette har medført muligheden for at skabe automatiserede processer, der sparer os tid i vores daglige virke.

CrossFit Copenhagen
Peter Schow Jensen
Chief Finance Officer

Gratisals dashboard skaber et godt overblik og systemet er generelt meget intuitivt. Derudover er Gratisals lønsedler meget nemme at forholde sig til, hvilket er en helt klar fordel. Så slipper man for at bruge alt for lang tid på at forstå sin lønseddel. Vi oplever samtidig en åbenhed for at skræddersy og tilrette systemet efter vores behov. Alt i alt er vi godt tilfredse med vores valg af Gratisal som lønsystem.

Danske Skoleelever
Robert Holst Andersen
Sekretariatschef

Gratisal er meget intuitivt og nemt at navigere i, hvorfor det ikke tager særlig langt tid, at danne sig et overblik over medarbejdernes oplysninger. Muligheden for at tilgå realtidsdata, og tjekke løn batches er vigtigt for min jobfunktion, som skal kende løndele og kommunikere evt. ændringer til lønsystemet. Gratisals lønsedler er desuden hurtige at læse, alle væsentlige data er nemme at finde. Det kan man ikke altid tage for givet, og man ser det tydeligt på antallet af spørgsmål omkring lønsedlerne er nedbragt.

Ambition
Christa Plambek
HR Manager

Leg var helt høj af begejstring, da den første lønkørsel var sendt afsted. Jeg havde naturligvis rigtig god hjælp fra Ditte Olin, der er supporter/udvikler hos Gratisal. Indlæsning fra EP-Win foregår gennem et Excel-ark – nemt, hurtigt og overskueligt. Jeg havde en forestilling om, at indtastning af timeløn ville tage lang tid – det gjorde det ikke. At finde medarbejdernes data er meget nemt, og at rette lønlinjer var også nemt. Lønkørslerne bliver løbende opdateret, og er der fejl, bliver man også advaret løbende. Det er en fornøjelse, at når man har trykket bogfør, bliver alle oplysninger sendt direkte til SKAT, bank, pension mm.”

AOF Gentofte, Gladsaxe og Lyngby-Taarbæk
Lisbeth Blomgren
Kursussekretær

Gratisal er meget nemt og intuitivt at anvende. Muligheden for at tilgå realtidsdata, giver os et godt overblik over medarbejdernes timer, og derfor tager det heller ikke særlig lang tid at køre løn i Gratisal. Den interaktive lønseddel er nem at forstå, hvilket er en stor fordel, når vi eksempelvis i vores branche har særlige timesatser, der skal tages højde for. Gratisals åbne API har givet os mulighed for at skræddersy systemet efter lige netop vores behov, hvilket har medført at vi i systemet eksempelvis kan tage højde for de overenskomster, som vores medarbejdere og branche er underlagt. Alt i alt er vi rigtig glade for at anvende Gratisal som lønsystem”

Stokholm Transport
Bent Larsen
Økonomichef

Vi begyndte at anvende Gratisal tilbage i ultimo 2017. I den forbindelse blev vi positivt overrasket over, hvor intuitivt systemet var. Det intuitive element er nemlig vigtigt for os i vores hverdag. Vi er en virksomhed der vækster, hvorfor vi er interesseret i at bruge vores tid på at udvikle vores virksomhed, og ikke bruge den på lønadministration. Dette hjælper Gratisal os med, og så skader det jo heller ikke at systemet er billigere end de andre på markedet.

Tempu
Jacob Mikkelsen
Co-founder

Kontakt os

Hvis du er interesseret i Gratisal – enten som bogholder eller kunde, så er vi naturligvis til rådighed med mere information. Kontakt os via nedenstående formular eller pr. telefon på 71 99 11 22. Du har også mulighed for at kontakte os på support@gratisal.dk

Bemærk: Hvis du allerede er bruger af systemet, skal du være opmærksom på at systemsupport ikke er gratis. 
Vi anbefaler derudover, at du benytter chat-funktionen til support. Det er muligt at tilkøbe fri mail/chat support gennem vores pakkeløsninger. Dette kan du læse mere om under Priser, eller under fanen ”Ekstra” når du er logget ind.