TITANPLAN

Titanplan er fuldt integrerbart med Gratisal, hvilket gør det muligt for dig at automatisere overførslen af dine timeregistreringer til Gratisal. På den måde letter du din arbejdsgang og sikrer, at dine medarbejderes løn køres uden fejl.

KOM I GANG NU!

TITANPLAN

Titanplan er fuldt integrerbart med Gratisal, hvilket gør det muligt for dig at automatisere overførslen af dine timeregistreringer til Gratisal.

Gratisal-loensystem

Hvorfor vælge integrationen?

1. Du kan automatisk overføre timeregistreringer fra Titanplan til Gratisal.

2. Du automatiserer dit arbejde, sparer tid og undgår fejl.

3. Integrationen kan tilføjes for kun 5 kr.

titanplan_logo_black@3x21

Hvorfor vælge Titanplan?

1. Titanplan gør din vagtplanering nemmere.

2. Du har mulighed for at timegodkende via systemet​.

3. Du kan nemt tilgå og styre valgtplaner via mobil.

Gratisal-loensystem

Hvorfor vælge integrationen?

1. Integrationer for 5 kr. pr. lønseddel

2. Automatisk overførsel af timeregistreringer

3. Timegodkendelse via systemet​

titanplan_logo_black@3x21

Hvorfor vælge Titanplan?

1. Gør vagtplannering nemmere

2. Fuldt integrérbart

3. Mulighed for at styre valgtplaner via mobil

Integration til Titanplan

I denne video kan du høre Co-founder af Titanplan, Aleksander Haugstrup, præsentere systemet og forklare, hvordan integrationen kan gavne din hverdag.

Anbefalede artikler

Dataimport: Så nemt er det at importere data til Gratisal  

Importeringen af data kan gøres hurtigt for dig ved hjælp af Gratisals dataimport. Du får et godt overblik over alle dine medarbejderes oplysninger – alt sammen samlet på et sted. Du skal derfor heller ikke bruge en evighed på at lave deres løn.

Læs dette blogindlæg, hvis du ønsker at vide mere om dataimport.

Derfor skal medarbejdere mærke, at de er en del af lønprocessen

Medarbejder tilfredshed er et vigtigt element i din virksomhed. Det er derfor en god idé at skabe et større personligt engagement omkring lønprocessen. Medarbejderen skal altid gerne have klarhed og overblik over deres løn.

Her får du tips til hvordan medarbejderen kan føle sig som en del af lønprocessen.

Sådan kan fejl i din lønadministration koste dig dobbelt så meget

Det kan påvirke dine medarbejdere, hvis der er fejl på deres lønsedler. Samtidig med at det kan koste dig på til 10 gange så meget at rette en fejl i lønkørslen, end hvis den var blevet laver rigtigt første gang.

Fejl i lønadministrationen kan koste dig dyrt – det kan du læse mere om hvorfor, og hvordan du kan minimere disse fejl.

Kontakt os

Hvis du er interesseret i Gratisal – enten som bogholder eller kunde, så er vi naturligvis til rådighed med mere information. Kontakt os via nedenstående formular eller pr. telefon på 71 99 11 22. Du har også mulighed for at kontakte os på [email protected]

Bemærk: Hvis du allerede er bruger af systemet, skal du være opmærksom på at systemsupport ikke er gratis. 
Vi anbefaler derudover, at du benytter chat-funktionen til support. Det er muligt at tilkøbe fri mail/chat support gennem vores pakkeløsninger. Dette kan du læse mere om under Priser, eller under fanen ”Ekstra” når du er logget ind.