OM OS

Gratisal er bygget af lønspecialister, hvorfor vores lønmotor kan matche den store virksomheds behov, samtidig med at systemet stadig er fleksibelt i forhold til den enkelte virksomheds faktiske behov. Nedenfor kan du læse mere om motivationen bag Gratisal samt læse om nogle af de folk, der står bag.

OPRET DIG NU!

Om os



Her kan du læse om, hvad vores baggrund og motivation er i Gratisal.


Bog om gratisal - guld logo

Historien om Gratisal

Gratisal har været på markedet siden foråret 2016 og benyttes i dag af mere end 4.000 virksomheder. 

Her er der tale om en skøn blanding af alt fra mindre virksomheder med få lønsedler til store danske og internationale virksomheder, hvor mængden af lønsedler overstiger 2.000 om måneden. 

Idéen til Gratisal udsprang af den manglende fleksibilitet fra de eksisterende udbydere på markedet. 

Det skulle simpelthen være nemmere at få et prisvenligt lønsystem, der kunne tilpasses den enkelte virksomheds behov uden, at det krævede et større beløb i implementeringsomkostninger. En virksomhed har nemlig altid været dynamisk, hvorfor dennes lønsystem også skulle være det. 

Samtidig var det essentielt, at man ikke gik på kompromis med lønmotoren selvom man skabte et billigt, modulært opbygget og intuitivt lønsystem. 

Det sidste, men absolut ikke mindste argument for, at der manglede et lønsystem som Gratisal på markedet var de mange fejl på lønsedlerne. Gratisal blev bygget for at gøre behandling af løn nemt og tilgængeligt for alle. Det skulle være muligt at lave en hurtigere og mere korrekt løn, så virksomheder kunne bruge deres tid på at udvikle fremfor at drifte og medarbejdere kunne få det de fortjente; en let og overskuelig lønseddel med det korrekte beløb. 

Det var disse argumenter, der har formet Gratisal til at være det lønsystem, det er i dag. 

Bag om Gratisal

Har du lyst til at hilse på nogle af folkene bag? Så kan du her få et lille indblik i deres baggrund samt motivation for deres arbejde. 

Frants E. Moraitis

Co-founder & CEO

Frants er CEO og partner hos Gratisal.

Frants har i mange år beskæftiget sig med løn, herunder lønoutsourcing i revisionshuse som KPMG og PWC. Her brugte man op til otte forskellige lønsystemer for at dække de enkelte virksomheders behov.

Af dette udsprang idéen om at lave et fleksibelt lønsystem, hvor den enkelte virksomheds lønbehov altid ville være dækket også selvom denne gik fra 10 til 100 ansatte henover en årrække.

Herudover lå der også en brændende interesse i at udvikle et lønsystem, der gjorde det lønbehandling nemt og tilgængeligt for alle, så man kunne eliminere mange af de fejl på lønsedlerne, som hver anden dansker har oplevet.

Herunder kan du se et uddrag af Frants’ CV:

  • CapWorks
    – CEO & Founder
  • PwC
    – Partner m. ansvar for lønoutsourcing
  • KPMG Net Source
    – Director
  • Exsis Network (Solgt til KPMG)
    – CEO & Founder
  • KPMG
    – Revisor
Du kan læse mere på Frants’ LinkedIn profil her.

Tejn V. Nielsen

Partner & CCO

Tejn er CCO og partner hos Gratisal.

Tejn har en bred og dyb erfaring med software rettet mod økonomi og løn.  Han har en baggrund i salg, ledelse og forretningsudvikling, hvor han gennem 25 år har bidraget med innovative løsninger, automatiserede processer og et benhårdt fokus på kundetilfredshed.

Tejn brænder for at udvikle kunder, medarbejdere og forretning, hvilket er drivkraften i hans professionelle virke. Han ønsker at optimere samt strømline kundernes administration ved at bruge teknologi til at minimere fejl, så man kan hjælpe kunder med at være mere effektive samt forbedre deres konkurrenceevne. 

Herunder kan du se et uddrag af Tejns CV:

  • Dansk Revision 
    – Kommerciel Direktør
  • Support-Team 
    – Adm. Direktør og bestyrelsesmedlem
  • Bluegarden 
    – Direktør i Small Enterprise & Partners. Sales, Marketing and Retention
    – Direktør, Large Enterprise & Partners. Sales.
  • E-conomic 
    – Landedirektør
  • DBVision 
    – Salgsdirektør
Du kan læse mere på Tejns LinkedIn profil her.

Daniel Đỗ Binau

Co-founder & CTO

Daniel er CTO og partner hos Gratisal.

Daniel er en erfaren back-end udvikler med speciale i ERP- og økonomiløsninger. Hans karriere har budt på roller som udvikler, projektleder, supporter, konsulent og i sidste ende også slutbruger, hvilket har givet ham en unik indsigt i, hvordan man som CTO kan se førnævnte løsninger for flere forskellige perspektiver.

Daniel sætter derudover en stor ære i at bygge bro over det terminologihul, der oftest findes mellem teknisk og forretningsorienteret personale, hvorfor udviklingen også altid tager udgangspunkt i en dybdegående forståelse af brugernes virkelighed

Herunder kan du se et uddrag af Daniels CV:

  • CapWorks
    – CTO & Partner
  • Klestrup Partners
    – Software Developer
  • WorkBook
    – Support Manager & Senior Developer
  • CBB Mobil
    – Software & data analysis consultant
Du kan læse mere på Daniels LinkedIn profil her.
 

Vil du hilse på resten af teamet?

Ovenstående er selvfølgelig kun et uddrag af nogle af de mennesker, der hver dag arbejder for at skabe et endnu bedre lønsystem til dig. Du kan hilse på resten af teamet via linket her.

En del af ECIT

Gratisal er i løbet af forsommeren 2019 blevet en del af ECIT-familien, og det er vi rigtig glade for. Vi har i ECIT fået en god medspiller, som med en stærk entreprenør-ånd arbejder for at rykke branchen – præcis som vi gør det i Gratisal.  

ECIT opererer ud fra en filosofi om, at hver enkel forretningsenhed agerer ud fra lokal-princippet, og at man bruger sine kompetencer fælles i koncernen. Med ECIT får vi derfor kraften fra en større organisation i ryggen, mens vi samtidig bevarer styrken i at være en agil virksomhed med tæt kontakt til vores kunder.

Hvis du skulle have spørgsmål til ovenstående, kan du kontakte Head of Marketing & Communications, Marcus Birk, på [email protected] eller på +45 93 60 53 20. For mere information omkring ECIT-koncernen, klik her.

Du kan også læse mere i vores blogindlæg her.

Kontakt os

Hvis du er interesseret i Gratisal – enten som bogholder eller kunde, så er vi naturligvis til rådighed med mere information. Kontakt os via nedenstående formular eller pr. telefon på 71 99 11 22. Du har også mulighed for at kontakte os på [email protected]

Bemærk: Hvis du allerede er bruger af systemet, skal du være opmærksom på at systemsupport ikke er gratis. 


Vi anbefaler derudover, at du benytter chat-funktionen til support. Det er muligt at tilkøbe fri mail/chat support gennem vores pakkeløsninger. Dette kan du læse mere om under Priser, eller under fanen ”Ekstra” når du er logget ind.