REFERENCER

Mere end 4.000 virksomheder benytter sig allerede af Gratisal. Her på siden finder du et udsnit af vores kundereferencer. Du kan også finde branchespecifikke referencer under vores brancheløsninger.

KOM I GANG NU!

KUNDEREFERENCER

Mere end 3.500 virksomheder benytter sig allerede af Gratisal. Se et udsnit af vores kundereferencer herunder.

“Vi er rigtig glade for at anvende Gratisal som lønsystem.

Systemet er intuitivt, og dashboardet er med til at give os et rigtig godt overblik, hvorfor det ikke tager særlig lang tid at køre løn.

Derudover er det fordelagtigt, at systemet er skabt til at håndtere løndata fleksibelt. Dette har medført muligheden for at skabe automatiserede processer, der sparer os tid i vores daglige virke.”

”Vi er positivt overrasket over Gratisal.

Gratisal er utrolig fleksibelt og smidigt, og systemet er generelt intuitivt og nemt at navigere i.

Systemets intuitive opbygning medfører samtidig, at man som udgangspunkt ikke behøver at være lønspecialist for at styre de enkelte processer – lige meget hvor komplekse disse er og hvor mange medarbejdere, der er involveret.

Særligt stærkt er Gratisals skabeloner, der sikrer en god tidsbesparelse og et solidt overblik over afdelingsstrukturer, medarbejdere etc.

Med andre ord, så er vores dage med regneark et overstået kapitel og jeg har kun positive ord at sige om Gratisal.”

”Gratisal er intuitivt opbygget og nemt at navigere i.

Man finder hurtigt ud af, hvordan systemet fungerer og processerne er med til at sikre at der hurtigt kan eksekveres på lønnen.

Samtidig er Gratisal rigtig billigt, hvilket betyder at vi kan holde vores omkostninger i forbindelse med lønadministration på et minimum.”

”Gratisals dashboard skaber et godt overblik og systemet er generelt meget intuitivt.

Derudover er Gratisals lønsedler meget nemme at forholde sig til, hvilket er en helt klar fordel. Så slipper man for at bruge alt for lang tid på at forstå sin lønseddel.

Vi oplever samtidig en åbenhed for at skræddersy og tilrette systemet efter vores behov.

Alt i alt er vi godt tilfredse med vores valg af Gratisal som lønsystem.”

”Der er en hel del tid at spare, når du vælger Gratisal som lønsystem. 

Blandt andet er implementeringsprocessen relativt nem og du får hjælp og reminders til de punkter, der er vigtige at huske.

Hvis vi har spørgsmål, er supporten altid behjælpelig med gode svar fra folk i supporten, der ved hvordan man laver løn. Vi bruger også supporten til faglig sparring, så vi fx efter implementeringen har den mest optimale løsning.

Generelt er Gratisal et meget intuitivt lønsystem, og derfor tager det ikke lang tid før du har lært at navigere i systemet.”

”Gratisal er et rigtig effektivt og brugervenligt lønsystem.

Opsætningen er nem at gå til og når man er færdig med denne, vil man opleve et lønsystem, der er nemt at navigere i, og som er langt mere effektivt på den daglige drift end noget andet system på markedet. 

Vi har enkelte medarbejdere som arbejder i flere lande og Gratisal understøtter vores særlige behov i forhold til disse medarbejdere i relation til både Skat og pension.

Processerne i Gratisal har derfor sparet os for meget tid, og vi er rigtig glade for skiftet.”

“Dansk Scanning A/S valgte I 2019 at skifte lønsystem til Gratisal.

Vi valgte naturligvis Guldpakken med tillæg af e-Boks således, at vores medarbejdere fortsat får lønsedlerne sendt dertil.

Vi kunne uden problemer importere alle medarbejderoplysninger og saldi fra tidligere år, og det tog kun 1 time at tilrette vores interne systemer, som danner importfilen til Gratisal for vores ca. 35 timelønnede medarbejdere.

Vi har nu anvendt systemet i 9 måneder og har kun været tilfreds med de nye muligheder vi har fået i lønadministrationen og medarbejderne er meget glade for de informative lønsedler, de får.

Inden vi opdaterer lønnen til de timelønnede, sender vi lønkladder ud til dem – det har gjort, at vi flere gange har nået at få rettet lønsedlen, f.eks. hvis de havde glemt at registrere timer. Hertil bruger vi f.eks. informationslinjer, hvor vi oplyser antallet af normal timer i lønperioden – dette gør det hurtigt for medarbejderen at vurdere, om der mangler timer.

Vi har i forløbet været i løbende dialog med supporten og har altid fået hurtig og korrekt respons på vores henvendelser!

Jeg ser frem til et langvarigt samarbejde med Gratisal.”

”Gratisal er et super intuitivt lønsystem.

Efter implementeringen har vi sparet rigtig meget tid på lønadministration – tid vi kan bruge til at udvikle vores virksomhed.

Derudover er systemet fleksibelt og kan skræddersys efter vores behov, og så skader det selvfølgelig heller ikke, at Gratisal også tilbyder en rigtig god pris pr. lønseddel.”

“Vi begyndte at anvende Gratisal tilbage i ultimo 2017. I den forbindelse blev vi positivt overrasket over, hvor intuitivt systemet var.


Det intuitive element er nemlig vigtigt for os i vores hverdag. 

Vi er en virksomhed der vækster, hvorfor vi er interesseret i at bruge vores tid på at udvikle vores virksomhed, og ikke bruge den på lønadministration.

Dette hjælper Gratisal os med, og så skader det jo heller ikke at systemet er billigere end de andre på markedet.”

”Gratisal er rigtig nemt at navigere i.

Brugervenligheden er i top og det er nemt at få et overblik over de virksomheder man administrerer lønnen for, hvilket giver en stor tidsbesparelse.

Samtidig er Gratisal fleksibelt i forhold til valg af funktioner og pris, hvorfor det er muligt for mig at skræddersy systemet så det passer til mine kunders behov.”

“Gratisal er et effektivt og brugervenligt lønsystem, som vi nu har brugt i små 2 år.

Hvis man går i stå undervejs, er supporten der altid til at hjælpe én med at komme videre, og her er særligt chat-supporten i en kaliber for sig!

Med andre; et rigtig solidt lønsystem.”

“Vi er rigtig glade for at anvende Gratisal som lønsystem. Gratisals dashboard giver os et rigtig godt overblik over de lønaktiviteter vi har.

Systemet kan integreres med de regnskabsprogrammer vi allerede benytter os af, hvilket har givet os mulighed for at skabe nogle automatiserede processer, der har aflastet vores økonomifunktion.

Vi har derudover fået outsourcet vores regnskabs- og økonomiprocesser til Gratisals søstervirksomhed CapWorks.

Dette har vi været rigtig glade for, og vi bliver altid mødt med en løsningsorientret tilgang til de spørgsmål og/eller udfordringer der er opstået undervejs.”

“Vi fik øje på Gratisal på grund af en kampagne, som de kørte tilbage i 2017.

I første omgang var det prisen, der tiltalte os meget. Da vi så prøvede systemet, fandt vi ud af, hvor nemt og effektivt det egentlig var.

Det er super vigtigt for os, at vi bruger vores tid fornuftigt, og ikke bruger for lang tid på lønadministration. Dette hjælper systemet os til.

Det tager ikke særlig lang tid at køre løn, selv med manuel indtastning, og det er en af grundende til, at vi stadig i dag anvender Gratisal med stor tilfredshed.”

“Jeg var helt høj af begejstring, da den første lønkørsel var sendt afsted.

Jeg havde naturligvis rigtig god hjælp fra Ditte Olin, der er supporter/udvikler hos Gratisal. Indlæsning fra EP-Win foregår gennem et Excel-ark – nemt, hurtigt og overskueligt.

Jeg havde en forestilling om, at indtastning af timeløn ville tage lang tid – det gjorde det ikke. At finde medarbejdernes data er meget nemt, og at rette lønlinjer var også nemt. Lønkørslerne bliver løbende opdateret, og er der fejl, bliver man også advaret løbende.

Det er en fornøjelse, at når man har trykket bogfør, bliver alle oplysninger sendt direkte til SKAT, bank, pension mm.”

“Vi er rigtig glade for at være skiftet til Gratisal. 

Det har i vores organisation været en stor tidsbesparelse at skifte alle vores lønninger til ét system.

Det har givet tidsbesparelse i lønudarbejdelsen og sikkerhed i at alle lønninger på tværs af virksomheder som vi administrer bliver lavet ens.

Den avancerede opsætning som kan tilpasses den enkeltes behov, er vi rigtig glade for og kan tilføjes meget nemt.”

”Gratisal er meget nemt og intuitivt at anvende.

Muligheden for at tilgå realtidsdata, giver os et godt overblik over medarbejdernes timer, og derfor tager det heller ikke særlig lang tid at køre løn i Gratisal.

Den interaktive lønseddel er nem at forstå, hvilket er en stor fordel, når vi eksempelvis i vores branche har særlige timesatser, der skal tages højde for.

Gratisals åbne API har givet os mulighed for at skræddersy systemet efter lige netop vores behov, hvilket har medført at vi i systemet eksempelvis kan tage højde for de overenskomster, som vores medarbejdere og branche er underlagt.

Alt i alt er vi rigtig glade for at anvende Gratisal som lønsystem”

Kontakt os

Hvis du er interesseret i Gratisal – enten som bogholder eller kunde, så er vi naturligvis til rådighed med mere information. Kontakt os via nedenstående formular eller pr. telefon på 71 99 11 22. Du har også mulighed for at kontakte os på [email protected]

Bemærk: Hvis du allerede er bruger af systemet, skal du være opmærksom på at systemsupport ikke er gratis.
Vi anbefaler derudover, at du benytter chat-funktionen til support. Det er muligt at tilkøbe fri mail/chat support gennem vores pakkeløsninger. Dette kan du læse mere om under Priser, eller under fanen ”Ekstra” når du er logget ind.