lønsystem

Danmarks
billigste lønsystem

0-15 KRONER PR. LØNSEDDEL

LØNSYSTEM (PRISER FRA 0-15 KR.)

HURTIGERE LØNKØRSEL

INTUITIVE LØNSEDLER

BEDRE DATA & FÆRRE FEJL

Med Gratisal lønsystem kan du fra 0-15 kroner pr. lønseddel skræddersy systemet efter lige netop dine behov. Du kan altid oprette dig gratis og uden binding for at udforske systemet, inden du begynder at skræddersy.

Med Gratisal lønsystem kan du fra 0-15 kroner pr. lønseddel skræddersy systemet efter lige netop dine behov.

Det skal være nemt og hurtigt at køre løn. Gratisal er designet, så du ikke skal bruge en masse unødvendig tid på dine lønprocesser. Derfor har flere kunder også oplevet op mod 80 procents tidsbesparelse på deres lønkørsel.

Med Gratisal får du et lønsystem med lønsedler, som dine medarbejdere let kan forstå. Dine medarbejdere får også adgang til deres egen medarbejder-app, hvor de kan godkende deres lønsedler, tidsregistrere, ændre stamdata etc.

Få bedre data og hermed også færre fejl ved hjælp af Gratisals realtidsdata og vores mange rapporteringsmuligheder. Herudover kan du også sende lønsedler i udkastform til dine medarbejdere, inden lønnen bogføres.

OPRET DIN VIRKSOMHED NU!KOM IGANG NU!

DK's BILLIGSTE
LØNSYSTEM

Med Gratisal får du et innovativt lønsystem, du kan skræddersy efter behov og hvor du aldrig betaler for mere end du bruger.

OPRET VIRKSOMHED

Lønsystem med priser fra 0-15 kr.

Gratisal er et lynhurtigt og intuitivt lønsystem, der samtidig er Danmarks billigste lønsystem med priser fra 0-15 kr. pr. lønseddel.

Gratisal er lønsystemet, der gør behandling af løn nemt og tilgængeligt for alle. Du har mulighed for at skræddersy Gratisal, så det passer til lige netop dine behov, og du kan til- og fravælge funktioner som det passer dig.

Få bedre data og færre fejl med et nyt og innovativt lønsystem fra Gratisal

Vores mange rapporteringsmuligheder styrker din indsigt i dit lønsystem og dine lønprocesser, og med funktioner som realtidsdata, datostyring og godkendelsesflow sikrer du dig af lønkørslernes fejlmargin bliver reduceret betydeligt. Læs mere om vores funktioner.

Hvis du ønsker en endnu hurtigere og mere automatiseret dataudveksling, kan du med Gratisal få et lønsystem med et åbent API og integrationer til et stort udvalg af økonomi-, tids- og vagtplanneringssystemer. Her kan blandt andet nævnes Dinero, Billy, e-conomic, Uniconta, WorkBook og Planday. Du kan se udvalget her.

Du kan se vores priser og læse mere om vores funktioner via linket nedenfor.

Lønsystem m priser fra 0-15 kr


Skræddersy dit lønsystem efter lige netop dine behov

Ikke én virksomhed og/eller branche er ens, og derfor skal dit lønsystem også være fleksibelt. Hvor mange lønsystemer tilbyder standardløsninger, gør Gratisal det i stedet muligt at skræddersy lønsystemet efter din virksomheds behov. Nedenfor får du indblik i nogle af de funktioner, du uden binding kan til- og fravælge, som du vil, i vores lønsystem. Du kan desuden eksperimentere med forskellige sammensætninger af vores funktioner via prisberegneren her.

Realtidsdata

Med Gratisal har du mulighed for at benytte dig af realtidsdata, så du altid kan se konsekvenser af de handlinger, du laver. Dette er med til at give dig et godt overblik og sikrer i sidste ende, at du sparer en stor mængde tid på din lønadministration.


LÆS MERE

Datostyring

I vores lønsystem kan du indsætte fremtidige justeringer ved fx lønreguleringer, barsel eller faste udgifter i en periode og lave hurtige korrektioner ved at bruge vores datostyring.


LÆS MERE

Tidsstyring
Importér timedata til Gratisal eller lad medarbejderne taste det selv i deres medarbejder-app. Når timeposternes godkendes, overføres disse automatisk til løndata ud fra de kriterier, du selv sætter op.

LÆS MERE
Håndtering af ny ferielov
Du kan være helt tryg med Gratisal, da dine medarbejderes ferie bliver håndteret korrekt og automatisk af os. Styring af indefrosset saldi, håndtering af flytning mellem ferieår og flere muligheder for opsparing og afholdelse af feriefridage.

LÆS MERE
Autokorrektion
Autokorrektion gør det nemt at indberette fejl og ændre medarbejderes løn. Gratisals lønsystem tilpasser automatisk lønnen efter jeres rapporteringer, så fejl bliver udlignet den følgende måned.

LÆS MERE
Godkendelsesflow 
Denne funktion giver dig mulighed for at sende din lønkørsel til godkendelse, inden denne bogføres. Samtidig kan du sende lønsedler til godkendelse hos medarbejderne inden bogføring.

LÆS MERE
Lønsystem til store og små virksomheder

Lønsystem til store såvel som små virksomheder

Gratisal har knækket koden i forhold til at skabe et cloudbaseret lønsystem, som kan matche den store virksomheds behov, samtidig med at lønbogholderen ikke behøver at kunne kode i systemet.

I praksis bygger vores lønsystem på et åbent API og automation, som gør systemet fleksibelt i forhold til dit faktiske behov. Vi har nedbrudt lønarter og deres opførsel til processer, så kompleksiteten falder tilsvarende, når lønnen skal eksekveres. Det betyder, at virksomheder med under 2.000 ansatte, som reelt er for små til at have en decidereret lønafdeling, vil kunne håndtere løn på en effektivt måde, med en stærk kontrol og på den halve tid.

Få et lønsystem med support fra fagfolk

Ønsker du support til implementering eller til den generelle anvendelse af Gratisal, vil du altid opleve en faglig og kompetent sparring fra vores supportteam. Vi har fagfolk ved telefoner og chat, der sidder klar til at svare på dine spørgsmål. 

Lønsystem, løn system eller lønprogram? Kært barn har mange navne, men uanset hvad du kalder det, får du med Gratisal et brugervenligt produkt, som kan tilpasses alle brancher og virksomhedstyper. Mere end 5.000 virksomheder benytter sig allerede af Gratisal, og du kan læse mere om eksempelvis Crossfit Copenhagens, ECIT’s, The Color ClubsAOF’s og Danske Skoleelevers oplevelser med systemet ved at trykke på logoerne nedenfor eller i menuen under “Referencer”.

Lønsystem med lønsedler, som alle forstår

Hvorfor skal lønsedler kræve en længere regnskabsuddannelse at afkode?

Det er de færreste lønsystemer, der tager højde for modtagerens evne til at afkode lønsedlerne. Men med Gratisal får du intuitive lønsedler, der giver medarbejderen den information, der er mest relevant, præsenteret på en måde, der er til at forstå: Hvad er min løn? Hvor meget skal jeg betale i skat? Hvad får jeg udbetalt?

Vil man gå i detaljerne på lønsedlen, åbner man bare specifikationen og følger grundlaget for de enkelte lønposter.

Få et lønsystem med medarbejder-app

Alle medarbejdere får adgang til deres egen app, hvori de kan se og downloade deres lønsedler. Disse kan tilgås i PDF- og HTML-format, hvor sidstnævnte er dynamisk og ændres i takt med eventuelle rettelser af lønnen.

I app’en kan medarbejderne indhente skattekort, rette stamdata som eksempelvis kontonummer, adresse etc. og sidst men ikke mindst, registrere deres timer.

Med andre ord; med Gratisal får du et lønsystem, hvor du har mulighed for skabe gennemsigtig omkring lønprocessen og samtidig spare tid ved at involvere og engagere dine medarbejdere aktivt i denne.

 
Lønsystem

Vores lønsystem er nævnt i disse medier

Vi løser de irritationsmomenter for slutbrugeren, som har eksisteret længe, og som ingen andre lønsystemer tidligere har gjort noget ved. Derfor er Gratisal også nævnt i flere danske medier, som eksempelvis BørsenEkstra Bladet, Transport– og Logistikmagasinet. Herunder finder du et udsnit af nogle af de andre medier, vi tidligere er blevet nævnt i. Hvis du ønsker at læse flere artikler, så kan du finde dem på vores presseside.

Kontakt os

Hvis du er interesseret i Gratisals lønsystem – enten som bogholder eller kunde, så er vi naturligvis til rådighed med mere information. Kontakt os via nedenstående formular eller pr. telefon på 71 99 11 22. Du har også mulighed for at kontakte os på [email protected]

Bemærk: Hvis du allerede er bruger af Gratisal, skal du være opmærksom på at systemsupport ikke er gratis. 
Vi anbefaler derudover, at du benytter chat-funktionen til support. Det er muligt at tilkøbe fri mail/chat support gennem vores pakkeløsninger. Dette kan du læse mere om under Priser, eller under fanen ”Ekstra” når du er logget ind.