Chat with us, powered by LiveChat

Danmarks
billigste lønsystem

0-15 KRONER PR. LØNSEDDEL

LØNSYSTEM (PRISER FRA 0-15 KR.)

ENGAGÉR DINE MEDARBEJDERE

INTUITIVE LØNSEDLER

BEDRE DATA & FÆRRE FEJL

Med Gratisal lønsystem kan du fra 0-15 kroner pr. lønseddel skræddersy systemet efter lige netop dine behov. Du kan altid oprette dig gratis og uden binding for at udforske systemet, inden du begynder at skrædersy.

Med Gratisal lønsystem kan du fra 0-15 kroner pr. lønseddel skræddersy systemet efter lige netop dine behov.

I Gratisals medarbejder-app kan dine ansatte registrere tid, se og godkende deres lønsedler samt redigere stamdata som eksempelvis bankoplysninger, adresse etc.

Med Gratisal lønsystem sikrer du, at dine medarbejdere forstår deres lønseddel med et nemt overblik over, hvad de får i løn og betaler i skat.

Få bedre data og hermed også færre fejl ved hjælp af Gratisals realtidsdata og vores mange rapporteringsmuligheder. Herudover kan du også sende lønsedler i udkastform til dine medarbejdere, inden lønnen bogføres.

OPRET DIN VIRKSOMHED NU!KOM IGANG NU!

DK's BILLIGSTE
LØNSYSTEM

Med Gratisal får du et innovativt lønsystem, du kan skræddersy efter behov og hvor du aldrig betaler for mere end du bruger.

OPRET VIRKSOMHED

Lønsystem med priser fra 0-15 kr.

Gratisal er Danmarks billigste lønsystem med priser fra 0-15 kr. pr. lønseddel.

I vores gratisversion får du et komplet og intuitivt lønsystem, hvor du hurtigt og nemt kan køre din virksomheds løn.

Gratisal er lønsystemet, der gør behandling af løn nemt og tilgængeligt for alle. Her har du mulighed for at skræddersy et lønsystem der passer lige netop dine behov, og til- og fravælge funktioner som det passer dig.

Gratisals mange rapporteringsmuligheder styrker din indsigt i dit lønsystem og dine lønprocesser, og med funktioner som realtidsdata, datostyring og godkendelsesflow sikrer du dig af lønkørslernes fejlmargin bliver reduceret betydeligt.

Hvis du ønsker en endnu hurtigere og mere automatiseret dataudveksling, kan du med Gratisal få et lønsystem med et åbent API og integrationer til et stort udvalg af økonomi-, tids- og vagtplanneringssystemer. Her kan blandt andet nævnes Dinero, Billy, e-conomic, Uniconta, WorkBook og Flexybox.

Du kan se vores priser og læse mere om vores funktioner via linket nedenfor.

Lønsystem


Skræddersy dit lønsystem efter din virksomheds behov

Ikke én virksomhed og/eller branche er ens, og derfor skal et lønsystem også være fleksibelt. Derfor er det muligt at anvende og skræddersy Gratisal efter din virksomheds behov. Her kan du få et indblik i nogle af de funktioner, som du uden binding kan til- og fravælge, som du vil, i vores lønsystem. Du kan eksperimentere med forskellige sammensætninger af vores funktioner via prisberegneren her.

Lønsystem - Realtidsdata

Realtidsdata

I Gratisal kan du benytte dig af realtidsdata, så du altid kan se konsekvenser af de handlinger, du laver. Det er med til at give dig et overblik, og sikrer i sidste ende, at du sparer en stor mængde tid på din lønadministration.

LÆS MERE

Lønsystem - autokorrektion

Autokorrektion

Autokorrektion gør det nemt at indberette fejl og ændre medarbejderes løn. Gratisals lønsystem tilpasser automatisk lønnen efter jeres rapporteringer, så fejl bliver udlignet den følgende måned.

LÆS MERE

Lønsystem - Godkendelsesflow

Godkendelsesflow til lønkørsler

Denne funktion giver dig mulighed for at sende din lønkørsel til godkendelse, inden denne bogføres. Samtidig kan du sende lønsedler til godkendelse hos medarbejderne inden bogføring.

LÆS MERE

Lønsystem - datostyring

Datostyring

I vores lønsystem kan du indsætte fremtidige justeringer ved fx lønreguleringer, barsel eller faste udgifter i en periode og lave hurtige korrektioner ved at bruge vores datostyring.

LÆS MERE

lønsystem - ny ferielov

Håndtering af ny ferielov

Gratisal er klar til den nye ferielov - er du?Kom sikkert ind i den nye ferielov. Styring af indefrosset saldi, håndtering af flytning mellem ferieår og flere muligheder for opsparing og afholdelse af feriefridage.

LÆS MERE

Lønsystem - tidsstyring

Tidsstyring

Importér timedata til Gratisal eller lad medarbejderne taste det selv i systemet. Når timeposternes godkendes, overføres disse automatisk til løndata ud fra de kriterier, du selv sætter op.

LÆS MERE

Lønsystem til store såvel som små virksomheder

Gratisal har knækket koden i forhold til at skabe et cloudbaseret lønsystem, som kan matche den store virksomheds behov, samtidig med at lønbogholderen ikke behøver at kunne kode i systemet.

I praksis bygger vores lønsystem på et åbent API og automation, som gør systemet fleksibelt i forhold til dit faktiske behov. Vi har nedbrudt lønarter og deres opførsel til processer, så kompleksiteten falder tilsvarende, når lønnen skal eksekveres. Det betyder, at virksomheder med under 2.000 ansatte, som reelt er for små til at have en decidereret lønafdeling, vil kunne håndtere løn på deltid, effektivt og med en stærk kontrol.

Mere end 100 ansatte?

Har din virksomhed mere end 100 ansatte, garanterer vi, at dit skift til vores lønsystem er tilbagebetalt i løbet af 3 til 6 måneder på grund af højere effektivitet, lavere licensomkostninger og færre fejl i lønprocessen.

Lønsystem, løn system eller lønprogram? Kært barn har mange navne, men uanset hvad du kalder det, får du med Gratisal et brugervenligt produkt, som kan tilpasses alle brancher og virksomhedstyper. Mere end 4.000 virksomheder benytter sig allerede af Gratisal, og du kan læse mere om eksempelvis Crossfit Copenhagens, The Color ClubsAOF’sDanske Skoleelevers og Stokholm Transports oplevelser med systemet ved at trykke på logoerne nedenfor eller i menuen under “Referencer”.

Lønsystem med lønsedler, som alle forstår

Hvorfor skal lønsedler kræve en længere regnskabsuddannelse at afkode?

Vores lønsystem tilbyder intuitive lønsedler, der giver medarbejderen den information, der er mest relevant, præsenteret på en måde, der er til at forstå: Hvad er min løn? Hvor meget skal jeg betale i skat? Hvad får jeg udbetalt?

Vil man gå i detaljerne på lønsedlen, åbner man bare specifikationen og følger grundlaget for de enkelte lønposter.

Medarbejder-app
Alle medarbejdere får adgang til deres egen app, hvori de kan se og downloade deres lønsedler. Disse kan tilgås i PDF- og HTML-format, hvor sidstnævnte er dynamisk og ændres i takt med eventuelle rettelser af lønnen.

I app’en kan medarbejderne indhente skattekort, rette stamdata som eksempelvis kontonummer, adresse etc. og sidst men ikke mindst, registrere deres timer.

Med andre ord; med Gratisal får du et lønsystem, hvor du har mulighed for skabe gennemsigtig omkring lønprocessen og samtidig spare tid ved at involvere dine medarbejdere aktivt i denne.

 
Forside-l_C3_B8nseddel-1_d5dd216cc9864c8e550e5d53ae8cce60

Vores lønsystem er nævnt i disse medier

Vi løser de irritationsmomenter for slutbrugeren, som har eksisteret længe, og som ingen tidligere har gjort noget ved. Derfor er vi også nævnt i flere danske medier, som eksempelvis BørsenEkstra Bladet, Transport– og Logistikmagasinet. Herunder finder du et udsnit af nogle af de andre medier, vi tidligere er blevet nævnt i.

Kontakt os

Hvis du er interesseret i Gratisal – enten som bogholder eller kunde, så er vi naturligvis til rådighed med mere information. Kontakt os via nedenstående formular eller pr. telefon på 71 99 11 22. Du har også mulighed for at kontakte os på support@gratisal.dk

Bemærk: Hvis du allerede er bruger af systemet, skal du være opmærksom på at systemsupport ikke er gratis. 
Vi anbefaler derudover, at du benytter chat-funktionen til support. Det er muligt at tilkøbe fri mail/chat support gennem vores pakkeløsninger. Dette kan du læse mere om under Priser, eller under fanen ”Ekstra” når du er logget ind.