Derfor valgte AOF Nordjylland Gratisal

AOF

Læs med i dette indlæg, når Kristian Koorsgaard, Økonomichef hos AOF Nordjylland, fortæller om, hvorfor valget faldt helt specifikt på Gratisal.

 

AOF Nordjylland

AOF Nordjylland er en oplysnings- og kursusvirksomhed med hovedaktiviteter indenfor undervisning, vejledning, konsulentydelser og kulturelle aktiviteter. Med mere end 150 ansatte med komplekse tidsarter og ansættelsesforhold havde AOF Nordjylland brug for et lønsystem, der kunne understøtte disse, men hvor de stadig skulle kunne spare tid på lønadministration.

 
Intuitivt og nemt at navigere i

Valget af nyt lønsystem faldt naturligt på Gratisal, som allerede havde bevist ved lignende kursusvirksomheder, at systemet var intuitivt og kunne understøtte AOF Nordjyllands behov for tidsbesparelse og smartere lønprocesser.

Gratisal er utrolig fleksibelt og smidigt, og systemet er generelt intuitivt og nemt at navigere i. Systemets intuitive opbygning medfører samtidig, at man som udgangspunkt ikke behøver at være lønspecialist for at styre de enkelte processer – lige meget hvor komplekse disse er og hvor mange medarbejdere, der er involveret.” – Kristian Koorsgaard, Økonomichef hos AOF Nordjylland. 

Faktisk har lignende virksomheder i aftenskoleregi sparet op til 80% af deres tid på lønadministration ved et skift til Gratisal.

Ligeså har Gratisal udviklet en integration til ASA, som er aftenskolernes foretrukne kursusværktøj. Denne integration har sparet AOF Nordjylland for en lang række tunge og manuelle processer i forbindelse med overførsel af tidsdata.

”Med andre ord, så er vores dage med regneark et overstået kapitel og jeg har kun positive ord at sige om Gratisal.” – Kristian Koorsgaard, Økonomichef hos AOF Nordjylland.

 
Går ikke på kompromis med overblik og funktionaliteter

Det var essentielt for AOF Nordjylland at få et lønsystem, der kunne understøtte kompleksiteten i de enkelte medarbejderes ansættelsesforhold og sikre et solidt overblik over lønkørslen – selvom systemet skulle være intuitivt og nemt at navigere i, så måtte man ikke gå på kompromis med overblik og funktionaliteter.

”Særligt stærkt er Gratisals skabeloner, der sikrer en god tidsbesparelse og et solidt overblik over afdelingsstrukturer, medarbejdere etc.” – Kristian Koorsgaard, Økonomichef hos AOF Nordjylland. 

Og lige netop de avancerede medarbejderskabeloner er oftest et stort hit for virksomheder med en vis kompleksitet.

I Gratisal har du nemlig mulighed for at skræddersy skabeloner efter dit behov. Hvis du eksempelvis er i en branche, hvor medarbejderne har en række forskellige overenskomster og løncyklusser kan du blot opdele dine medarbejdere med afsæt i, hvilke overenskomster de er hører under, og dermed også nemt at lave ændringer for flere medarbejdere med samme overenskomst på én gang.

Vil du læse flere referencer?

Hvis du kunne tænke dig at læse flere af vores referenceartikler eller blot ønsker at få indsigt i, hvilke virksomheder, som allerede bruger Gratisal, så kan du med fordel besøge vores referenceside. På denne side finder du et udvalg virksomheder, der udtaler sig om lige netop deres erfaringer med systemet.

Læs vores referencer her!

Vil du høre mere?

Vil du høre mere om Gratisal? Vi er naturligvis til rådighed med mere information. Kontakt os via nedenstående formular eller pr. telefon på 71 99 11 22, så hjælper vi dig med at finde den helt rette løsning.

Recommended Posts