Integration til HR Cloud

Med en integration mellem Intect og HR Cloud synkroniseres jeres medarbejderes stamdata på tværs af systemerne. Den automatiske overførsel af data effektiviserer jeres arbejdsgange betydeligt, hvilket i sidste ende resulterer i en reducering af tidsforbrug og tastefejl.

Integration via filupload

Hvorfor vælge HR Cloud?

Med HR Cloud får du adgang til en række løsninger, der optimerer varetagelsen af jeres HR-relaterede opgaver ved blandt andet at mindske jeres fysiske papirarbejde såvel som behovet for møder face-to-face. Derudover bidrager HR Cloud også til at effektivisere og strømline din virksomheds HR-relaterede databehandling.

Kontakt os

Intect og HR Cloud

Med integrationen mellem Intects lønsystem og HR Cloud vil medarbejderstamdata blive delt på tværs af de to systemer via filupload. Det betyder, at I undgår manuelt - og tidskrævende - tastearbejde, hvilket reducerer både jeres tidsforbrug og mængden af fejl i jeres lønkørsel. 

Kom i gang i dag!

Udfyld formularen og en salgskonsulent vil kontakte dig snarest