HR CLOUD

Med en integration mellem Gratisal og HR Cloud synkroniseres jeres medarbejderes stamdata på tværs af systemerne. Den automatiske overførsel af data effektiviserer jeres arbejdsgange betydeligt, hvilket i sidste ende resulterer i en reducering af tidsforbrug og tastefejl.

KOM I GANG NU!

HR CLOUD

Med en integration mellem Gratisal og HR Cloud synkroniseres jeres medarbejderes stamdata på tværs af systemerne.

Gratisal-loensystem

Hvorfor vælge integrationen?

1. Jeres medarbejderstamdata synkroniseres mellem HR Cloud til Gratisal.

2. Når data automatisk overføres på tværs af systemerne, undgår I manuelt tastearbejde, hvilket reducerer jeres tidsforbrug såvel som mængden af fejl.

3. Som Gratisal-bruger får du adgang til integrationen for bare 5 kr. pr. lønseddel.

HR Cloud

Hvorfor vælge HR Cloud?

1. Med HR Cloud får du adgang til en række løsninger, der optimerer varetagelsen af jeres HR-relaterede opgaver.

2. Med HR Cloud mindskes jeres fysiske papirarbejde såvel som behovet for face-to-face-møder.

3. HR Cloud er en løsning, der effektiviserer jeres HR-relaterede databehandling.

Gratisal-loensystem

Hvorfor vælge integrationen?

1. Jeres medarbejderstamdata synkroniseres mellem HR Cloud til Gratisal.

2. Når data automatisk overføres på tværs af systemerne, undgår I manuelt tastearbejde, hvilket reducerer jeres tidsforbrug såvel som mængden af fejl.

3. Som Gratisal-bruger får du adgang til integrationen for bare 5 kr. pr. lønseddel.

HR Cloud

Hvorfor vælge HR Cloud?

1. Med HR Cloud får du adgang til en række løsninger, der optimerer varetagelsen af jeres HR-relaterede opgaver.

2. Med HR Cloud mindskes jeres fysiske papirarbejde såvel som behovet for face-to-face-møder.

3. HR Cloud er en løsning, der effektiviserer jeres HR-relaterede databehandling.

Anbefalede artikler

HR og løn: Et samarbejde der gavner dine medarbejdere

Gratisal har lavet et podcast-episode, hvor vi taler om samarbejdet mellem HR og løn. I dette indlæg kommer vi nærmere ind på hvordan og hvorfor din virksomhed er nødt til at fokusere på medarbejderne.

Du kan både læse og høre mere om dette i indlægget.

Strukturér dine medarbejdere og spar tid på din lønadministration

At skabe struktur over medarbejder med afsæt i deres lønforhold kan lette din lønadministration betydeligt. I Gratisal kan du strukturere dine medarbejdere vha. medarbejderskabloner.

Læs mere om, hvordan du strukturerer dine medarbejdere.

Styrk din virksomhed med engagerede medarbejdere

Mangel på medarbejderengagement kan koste din virksomhed dyrt, blandt andet i form af rekrutteringsprocesser; jo mindre engagerede dine medarbejdere er, desto større er risikoen for, at de skifter job, og du skal rekruttere en ny.

Læs mere om, hvordan du skaber værdi for dine ansatte.

Kontakt os

Hvis du er interesseret i Gratisal og har spørgsmål til systemet, priser eller noget helt tredje, så er vi naturligvis til rådighed med mere information. Kontakt os via nedenstående formular eller pr. telefon på 71 99 11 22, så hjælper vi dig med at finde den rette løsning.