TALENTPIPER

Med TalentPiper får rekrutteringsbranchen en løsning, der skaber et naturligt link mellem kunde, projekt, kandidatur, kandidat og økonomi. Få transparens i en dynamisk rekrutteringsproces.

KOM I GANG NU!

TalentPiper

Med TalentPiper får rekrutteringsbranchen en løsning, der skaber et naturligt link mellem kunde, projekt, kandidatur, kandidat og økonomi.

Gratisal-loensystem

Hvorfor vælge integrationen?

1. Med en integration mellem TalentPiper og Gratisal bliver dine medarbejderstamdata automatisk overført fra TalentPiper til Gratisal.

2. Ved at integrere TalentPiper med Gratisal optimerer du dine processer, da du undgår tidskrævende manuelt tastearbejde i forbindelse med oprettelse af medarbejdere i systemet.

3. Du kan for kun 5 kr. pr. lønseddel tilvælge integrationen i Gratisal.


TalentPiper

Hvorfor vælge TalentPiper?

1. TalentPiper forener CV-bank, rekruttering, CRM, annonceoprettelse og publicering samt faktureringsgrundlag i én samlet løsning.

2. I TalentPiper CRM kan du oprette og vedligeholde kunderelationer samt håndtere og automatisere salgsprocesser og tracke din virksomheds performance.

3. TalentPiper kan let integreres til sociale medier og en række jobportaler såsom Jobindex, Stepstone m.fl., da standardtemplaten - såvel som resten af løsningen - er webbaseret og fuldt responsiv.

Gratisal-loensystem

Hvorfor vælge integrationen?

1. Automatisk overførsel af dine medarbejderstamdata

2. Dine processer optimeres

3. Tilvælg integrationen for kun 5 kr. pr. lønseddel

TalentPiper

Hvorfor vælge TalentPiper?

1. CV-bank, rekruttering og CRM i én samlet løsning

2. Transparens i rekrutteringsprocessen

3. Integration til sociale medier og jobportaler

Anbefalede artikler

Medarbejderengagement giver færre fejl på lønsedlen

Trivsel og engagement er nøgleord, når man skal præstere sit bedste på jobbet for at i sidste ende at nå fuldt potentiale og virksomhedens mål. Hvis disse ikke adresseres kan konsekvensen med det samme ses på bundlinjen.

Her kan du læse mere om hvordan du engagerer dine medarbejdere.

Strukturér dine medarbejdere og spar tid på din lønadministration

Det er en fordel at have et lønsystem, der kan strukturere og kategorisere dine ansatte i forskellige medarbejderskabeloner, når du skal håndtere løn. På den måde kan du spare en masse tid på lønadministrationen.

Du kan læse mere om fordelene ved et lønsystem med medarbejderskabeloner her.

HR og løn: Et samarbejde der gavner dine medarbejdere

Gratisal har lavet et podcast-episode, hvor vi taler om samarbejdet mellem HR og løn. I dette indlæg kommer vi nærmere ind på hvordan og hvorfor din virksomhed er nødt til at fokusere på medarbejderne.

Du kan både læse og høre mere om dette i indlægget.

Kontakt os

Hvis du er interesseret i Gratisal – enten som bogholder eller kunde, så er vi naturligvis til rådighed med mere information. Kontakt os via nedenstående formular eller pr. telefon på 71 99 11 22. Du har også mulighed for at kontakte os på [email protected]

Bemærk: Hvis du allerede er bruger af systemet, skal du være opmærksom på at systemsupport ikke er gratis. 
Vi anbefaler derudover, at du benytter chat-funktionen til support. Det er muligt at tilkøbe fri mail/chat support gennem vores pakkeløsninger. Dette kan du læse mere om under Priser, eller under fanen ”Ekstra” når du er logget ind.