DINERO

Med en integration mellem Dinero og Gratisal bliver dine lønkørsler automatisk overført direkte til din kassekladde. Du slipper for manuelt at bogføre lønnen, hvilket mindsker din fejlmargin samtidig med, at du sparer tid.

KOM I GANG NU!

DINERO

Spar tid og undgå fejl med en integration mellem Dinero og Gratisal, hvor din lønkørsel overføres direkte til din kassekladde.

Gratisal-loensystem

Hvorfor vælge integrationen?

1. Når du integrerer Dinero med Gratisal overfører du automatisk dine lønkørsler direkte til din kassekladde.

2. Med integrationen mellem Dinero og Gratisal automatiserer dine administrative processer, hvilket mindsker din fejlmargin og giver dig mere tid til at fokusere på din kerneforretning.

3. I Gratisal kan du for bare 5 kr. tilvælge integrationen med Dinero.

dinero-logooo-1

Hvorfor vælge Dinero?

1. Med Dinero er det nemt at bevare overblikket over udgifter, indtægter, kommende betalinger, moms og alt det andet, der vedrører dit regnskab.

2. I Dinero-appen kan du både lave fakturaer, tjekke om kunden har modtaget fakturaen, sende en rykker og sende dårlige betalere til inkasso med ét klik.

3. Dineros bogholdere sidder klar til at svare på spørgsmål med dit regnskab - hver dag, året rundt, fra kl. 8-23.

Gratisal-loensystem

Hvorfor vælge integrationen?

1. Dine lønkørsler overføres direkte til din kassekladde.

2. Du automatiserer dine administrative processer, hvilket mindsker din fejlmargin og giver dig tid til at fokusere på din kerneforretning.

3. I Gratisal kan du for bare 5 kr. tilvælge integrationen med Dinero.

dinero-logooo-1

Hvorfor vælge Dinero?

1. Med Dinero kan du nemt bevare det økonomiske overblik.

2. I Dinero-appen kan du både lave fakturaer, sende rykkere og sende dårlige betalere til inkasso med ét klik.

3. Dineros bogholdere sidder klar til at svare på spørgsmål med dit regnskab - hver dag, året rundt, fra kl. 8-23.

Integration til Dinero

I denne video kan du høre Dineros Partner Manager, Jannik Lindenstrøm, præsentere Dinero og forklare, hvordan integrationen kan gavne din hverdag.

Hvorfor Dinero?


1. Med Dinero er det nemt at bevare det økonomiske overblik. Fakturaer kan hurtigt laves på computeren og i Dinero-appen til iPhone eller Android. Det er muligt at tjekke, om kunden har modtaget fakturaen, sende en rykker og sende dårlige betalere til inkasso med ét klik.


2. Dinero sikrer, at du konstant har overblik over udgifter, indtægter, kommende betalinger, moms og alt det andet, der vedrører dit regnskab.


3. Dineros bogholdere sidder klar til at svare på spørgsmål med dit regnskab - hver dag, året rundt, fra kl. 8-23.


4. Dine købsbilag gemmes og uploades i Dinero-skyen, hvor det ligger trygt og sikkert, så du ikke skal bekymre dig om at gemme fysiske bilag eller komme til at smide bilag ud ved en fejl.


5. Med ét tryk kan dine kunder betale med betalingskort som Visa, Mastercard, Maestro og Visa Electron samt MobilePay.


Disse er blot nogle af de mange funktioner, Dinero tilbyder. Du kan læse mere om Dinero her.

Hvorfor Dinero?

1. Med Dinero er det nemt at bevare det økonomiske overblik. Fakturaer kan hurtigt laves på computeren og i Dinero-appen til iPhone eller Android. Det er muligt at tjekke, om kunden har modtaget fakturaen, sende en rykker og sende dårlige betalere til inkasso med ét klik.

2. Dinero sikrer, at du konstant har overblik over udgifter, indtægter, kommende betalinger, moms og alt det andet, der vedrører dit regnskab.

3. Dineros bogholdere sidder klar til at svare på spørgsmål med dit regnskab – hver dag, året rundt, fra kl. 8-23.

4. Dine købsbilag gemmes og uploades i Dinero-skyen, hvor det ligger trygt og sikkert, så du ikke skal bekymre dig om at gemme fysiske bilag eller komme til at smide et bilag ud ved en fejl.

5. Med ét tryk kan dine kunder betale med betalingskort som Visa, Mastercard, Maestro og Visa Electron samt MobilePay. 

Disse er blot nogle af de mange funktioner, Dinero tilbyder. Du kan læse mere om Dinero her.

Sådan integrerer du Gratisal med Dinero

Kontakt os

Hvis du er interesseret i Gratisal – enten som bogholder eller kunde, så er vi naturligvis til rådighed med mere information. Kontakt os via nedenstående formular eller pr. telefon på 71 99 11 22. Du har også mulighed for at kontakte os på [email protected]

Bemærk: Hvis du allerede er bruger af systemet, skal du være opmærksom på at systemsupport ikke er gratis. 
Vi anbefaler derudover, at du benytter chat-funktionen til support. Det er muligt at tilkøbe fri mail/chat support gennem vores pakkeløsninger. Dette kan du læse mere om under Priser, eller under fanen ”Ekstra” når du er logget ind.