E-CONOMIC

Ved at integrere e-conomic med Gratisal optimerer du din arbejdsgang. Dine lønkørsler overføres automatisk til din kassekladde, så du både sparer tid på administrativt arbejde og undgår fejl.

KOM I GANG NU!

E-CONOMIC

Med en integration mellem e-conomic og Gratisal overføres dine lønkørsler automatisk til din kassekladde.

Gratisal-loensystem

Hvorfor vælge integrationen?

1. Med en integration mellem e-conomic og Gratisal får du automatisk kontering af skattebetalinger og overførsel af dine lønkørsler direkte til din kassekladde.

2. Integrationen automatiserer dit administrative arbejde, så du undgår fejl og får tid til at drive din forretning.

3. I Gratisal kan du tilvælge integrationen med e-conomic for bare 5 kr.

e-conomic-integration-gratisal

Hvorfor vælge e-conomic?

1. Med e-conomic får du en alt-i-en regnskabsløsning, som nemt kan udvides i takt med at din virksomhed vokser.

2. e-conomic gør det let at fakturere kunder med få klik og bogføre de fakturaer, du henholdsvis sender og modtager.

3. Med e-conomic er det nemt at give en revisor eller bogholder adgang, så I kan samarbejde omkring regnskabet.

Gratisal-loensystem

Hvorfor vælge integrationen?

1. Med en integration mellem e-conomic og Gratisal får du automatisk overført dine lønkørsler til din kassekladde.

2. Integrationen automatiserer dit administrative arbejde, så du undgår fejl og får mere tid til at drive din forretning.

3. I Gratisal kan du tilvælge integrationen med e-conomic for bare 5 kr.

e-conomic-integration-gratisal

Hvorfor vælge e-conomic?

1. Med e-conomic får du en alt-i-en regnskabsløsning, som nemt kan udvides i takt med at din virksomhed vokser.

2. Med e-conomic kan du fakturere kunder med få klik og bogføre de fakturaer, du sender og modtager.

3. I e-conomic er det nemt at give en revisor eller bogholder adgang, så I kan samarbejde om regnskabet.

Hvorfor e-conomic?


1. e-conomic er både til dig, der har behov for nem begynder-bogføring og til virksomheden, der er vokset ud af Excel. Med e-conomic får du en alt-i-en regnskabsløsning, som nemt kan udvides i takt med at virksomheden vokser.


2. Med e-conomic kan rutinearbejde som bankafstemning og bilagshåndtering automatiseres med mange tilægsmoduler.


3. Med e-conomic er det nemt at give en revisor eller bogholder adgang, så I kan samarbejde omkring regnskabet.


4. e-conomic gør det let at fakturere kunder med få klik og bogføre de fakturaer, du sender og modtager.


5. Du kan prøve e-conomic med fiktive regnskabsdate, du selv udfylder, gratis i 14 dage.


Disse er blot nogle af de mange funktioner, e-conomic tilbyder. Du kan læse mere om e-conomic her.

Hvorfor e-conomic?

1. e-conomic er både til dig, der har behov for nem begynder-bogføring og til virksomheden, der er vokset ud af Excel. Med e-conomic får du en alt-i-en regnskabsløsning, som nemt kan udvides i takt med at virksomheden vokser.

2. Med e-conomic kan rutinearbejde som bankafstemning og bilagshåndtering automatiseres med mange tilægsmoduler.

3. Med e-conomic er det nemt at give en revisor eller bogholder adgang, så I kan samarbejde omkring regnskabet.

4. e-conomic gør det let at fakturere kunder med få klik og bogføre de fakturaer, du sender og modtager.

5. Du kan prøve e-conomic med fiktive regnskabsdate, du selv udfylder, i 14 dage.

Disse er blot nogle af de mange funktioner, e-conomic tilbyder. Du kan læse mere om e-conomic her.

Sådan integrerer du Gratisal med e-conomic

Kontakt os

Hvis du er interesseret i Gratisal – enten som bogholder eller kunde, så er vi naturligvis til rådighed med mere information. Kontakt os via nedenstående formular eller pr. telefon på 71 99 11 22. Du har også mulighed for at kontakte os på [email protected]

Bemærk: Hvis du allerede er bruger af systemet, skal du være opmærksom på at systemsupport ikke er gratis. 
Vi anbefaler derudover, at du benytter chat-funktionen til support. Det er muligt at tilkøbe fri mail/chat support gennem vores pakkeløsninger. Dette kan du læse mere om under Priser, eller under fanen ”Ekstra” når du er logget ind.