E-CONOMIC

e-conomic er særligt udviklet til at optimere arbejdsdagen for små og mellemstore virksomheder. I e-conomic online regnskabsprogram får du alle funktioner, du skal bruge til dit professionelle regnskab. Programmet er designet så intuitivt, så alle vil kunne holde regnskab med e-conomic.

KOM I GANG NU!

E-CONOMIC

e-conomic er særligt udviklet til at optimere arbejdsdagen for små og mellemstore virksomheder. Alt du skal bruge til dit professionelle regnskab.

e-conomic-integration-gratisal

Fordelene ved e-conomic

Online regnskabsprogram til alle virksomhedsstørrelser

Nemt og intuitivt bogføring og momsopgørelse

Nem fakturering med e-conomics app til smartphone og tablet

Gratisal-loensystem

Fordelene ved Gratisal

Integrationsmuligheder for 5 kr. pr. lønseddel

Få automatisk overførsel af jeres lønkørsler til e-conomic

Automatisk kontering af skattebetalinger og overførsel til kassekladen

e-conomic-integration-gratisal

Fordelene ved e-conomic

Online regnskabsprogram til alle virksomhedsstørrelser

Nemt og intuitivt bogføring og momsopgørelse

Nem fakturering med e-conomics app til smartphone og tablet

Gratisal-loensystem

Fordelene ved Gratisal

Integrationsmuligheder for 5 kr. pr. lønseddel

Få automatisk overførsel af jeres lønkørsler til e-conomic

Automatisk kontering af skattebetalinger og overførsel til kassekladen

Hvorfor e-conomic?


1. e-conomic er både til dig, der har behov for nem begynder-bogføring og til virksomheden, der er vokset ud af Excel. Med e-conomic får du en alt-i-en regnskabsløsning, som nemt kan udvides i takt med at virksomheden vokser.


2. Med e-conomic kan rutinearbejde som bankafstemning og bilagshåndtering automatiseres med mange tilægsmoduler.


3. Med e-conomic er det nemt at give en revisor eller bogholder adgang, så I kan samarbejde omkring regnskabet.


4. e-conomic gør det let at fakturere kunder med få klik og bogføre de fakturaer, du sender og modtager.


5. Du kan prøve e-conomic med fiktive regnskabsdate, du selv udfylder, gratis i 14 dage.


Disse er blot nogle af de mange funktioner, e-conomic tilbyder. Du kan læse mere om e-conomic her.

Hvorfor e-conomic?

1. e-conomic er både til dig, der har behov for nem begynder-bogføring og til virksomheden, der er vokset ud af Excel. Med e-conomic får du en alt-i-en regnskabsløsning, som nemt kan udvides i takt med at virksomheden vokser.

2. Med e-conomic kan rutinearbejde som bankafstemning og bilagshåndtering automatiseres med mange tilægsmoduler.

3. Med e-conomic er det nemt at give en revisor eller bogholder adgang, så I kan samarbejde omkring regnskabet.

4. e-conomic gør det let at fakturere kunder med få klik og bogføre de fakturaer, du sender og modtager.

5. Du kan prøve e-conomic med fiktive regnskabsdate, du selv udfylder, i 14 dage.

Disse er blot nogle af de mange funktioner, e-conomic tilbyder. Du kan læse mere om e-conomic her.

Sådan integrerer du Gratisal med e-conomic

Kontakt os

Hvis du er interesseret i Gratisal – enten som bogholder eller kunde, så er vi naturligvis til rådighed med mere information. Kontakt os via nedenstående formular eller pr. telefon på 71 99 11 22. Du har også mulighed for at kontakte os på [email protected]

Bemærk: Hvis du allerede er bruger af systemet, skal du være opmærksom på at systemsupport ikke er gratis. 
Vi anbefaler derudover, at du benytter chat-funktionen til support. Det er muligt at tilkøbe fri mail/chat support gennem vores pakkeløsninger. Dette kan du læse mere om under Priser, eller under fanen ”Ekstra” når du er logget ind.