Chat with us, powered by LiveChat

E-CONOMIC

e-conomic er særligt udviklet til at optimere arbejdsdagen for små og mellemstore virksomheder. I e-conomic online regnskabsprogram får du alle funktioner, du skal bruge til dit professionelle regnskab. Programmet er designet så intuitivt, så alle vil kunne holde regnskab med e-conomic.

KOM IGANG NU!

E-CONOMIC INTEGRATION

Gratis mailsupport

Gratisal er en dialogbaseret løsning til fordel for jer, jeres kunder og deres medarbejdere. Eksempelvis har jeres kunders medarbejdere adgang til selvbetjening og kan selv opdatere stamdata og registrere fravær til godkendelse.

KOM IGANG NU!
e-conomic-integration-gratisal

Fordelene ved e-conomic

Online regnskabsprogram til alle virksomhedsstørrelser

Nemt og intuitivt bogføring og momsopgørelse

Nem fakturering med e-conomics app til smartphone og tablet

Gratisal-loensystem

Fordelene ved Gratisal

Integrationsmuligheder for 5 kr. pr. lønseddel

Få automatisk overførsel af jeres lønkørsler til e-conomic

Automatisk kontering af skattebetalinger og overførsel til kassekladen

e-conomic-integration-gratisal

Fordelene ved e-conomic

Online regnskabsprogram til alle virksomhedsstørrelser

Nemt og intuitivt bogføring og momsopgørelse

Nem fakturering med e-conomics app til smartphone og tablet

Gratisal-loensystem

Fordelene ved Gratisal

Integrationsmuligheder for 5 kr. pr. lønseddel

Få automatisk overførsel af jeres lønkørsler til e-conomic

Automatisk kontering af skattebetalinger og overførsel til kassekladen

Sådan integrerer du Gratisal med e-conomic

Kontakt os

Hvis du er interesseret i Gratisal – enten som bogholder eller kunde, så er vi naturligvis til rådighed med mere information. Kontakt os via nedenstående formular eller pr. telefon på 71 99 11 22. Du har også mulighed for at kontakte os på support@gratisal.dk

Bemærk: Hvis du allerede er bruger af systemet, skal du være opmærksom på at systemsupport ikke er gratis. 
Vi anbefaler derudover, at du benytter chat-funktionen til support. Det er muligt at tilkøbe fri mail/chat support gennem vores pakkeløsninger. Dette kan du læse mere om under Priser, eller under fanen ”Ekstra” når du er logget ind.