BUREAU & KONSULENTER

Bureau- og konsulentbranchen

Vil du vide mere om, hvilke aspekter af bureau- og konsulentbranchen, vi har taget højde for i udviklingen af Gratisal? Find svaret her, hvor du også kan læse om produktionsstudiet The Color Clubs erfaringer med systemet.

Hvilke aspekter af bureau- og konsulentbranchen, har vi taget højde for i udviklingen af Gratisal? Dette spørgsmål kan du få svar på her.

KOM I GANG NU!KOM IGANG NU!

Bureau og
konsulent

Se hvilke aspekter af bureau- og konsulentbranchen vi har taget højde for i udviklingen af Gratisal.

Tavle1

Lønsystem med integration til WorkBook

Det er vigtigt, at du bruger din tid dér, hvor du er bedst. Derfor skal du ikke bruge evigheder på at køre løn.

Vi har lavet et intuitivt system, hvor de lønadministrative processer er automatiseret for dig, og hvor implementeringsprocessen ved et skifte er nedsat med 80-90 %.

Derfor kan du spare meget tid med et skifte til Gratisal. 

En lønseddel, der passer til din branche

I systemet har vi taget højde for de aspekter af bureau- og konsulentbranchen, som kan influere lønsedlen.

Branchen bærer eksempelvis præg af et behov for tidsregistrering af konsulenter. Systemet er skræddersyet til at tage højde for dette. Du kan hurtigt og nemt opsætte avancerede godkendelsesflow, og du har mulighed for at integrere Gratisal med eksempelvis WorkBook, som er bureau- og konsulentverdenens foretrukne ERP-system, og derigennem importere dine konsulenters data. 

Denne data er lettilgængelig på dine konsulenters lønseddel, så de aldrig er i tvivl om, hvilke timer og projekter der danner grundlaget for deres løn.

Eksempelvis er det muligt, såfremt du har freelancere tilknyttet virksomheden, at håndtere rapportering af B-indkomst honorarer på en nem og fleksibel måde. Er disse freelancere fremmedsprogede, eller skal de have løn på udenlandsk konto, så understøtter systemet også dette. Her ved hjælp af blandt andet fleksible tekster, sproglag og den integrerede udlandsoverførsel.

The Color Club

I denne video kan du høre Martin Moos, Founder og Managing Director af The Color Club, fortælle om deres anvendelse af Gratisal. Hvis du ikke er til video, så kan du nedenfor finde en skriftlig udtalelse fra The Color Clubs Studio Manager, Eva Kemp.

Branchens foretrukne funktioner

Her har vi samlet udvalgte funktioner, som vores kunder i bureaubranchen er særligt glade for.

“Gratisal er logisk opbygget, hvilket gør systemet let at navigere i og dermed er det også hurtigt at finde ud af, hvordan det reelt fungerer. Derfor kræver det heller ikke den store support, når du skal i gang med at benytte dig af Gratisal. Særlig godt er Gratisals fleksibilitet i forhold til import og eksport af data, hvilket er meget værdifuldt for en virksomhed som vores. Alt i alt er vi rigtig fint tilfredse med valget af Gratisal som lønsystem.”

Relation Media
Økonomichef
Anne Sofie Andersen

”Vi er glade for at anvende Gratisal som lønsystem. Gratisals dashboard giver os et rigtig godt overblik over de lønaktiviteter vi har. Systemet kan integreres med de regnskabsprogrammer vi allerede benytter os af, hvilket har givet os mulighed for at skabe nogle automatiserede processer, der har aflastet vores økonomifunktion. Vi har derudover fået outsourcet vores regnskabs- og økonomiopgaver til Gratisals lønpartner, CapWorks. Dette har vi været rigtig glade for, og vi er altid blevet mødt med en løsningsorientret tilgang til de spørgsmål og/eller udfordringer der opstået undervejs.”

The Color Club
Eva Kemp
Studio Manager

Kontakt os

Hvis du er interesseret i Gratisal og har spørgsmål til systemet, priser eller noget helt tredje, så er vi naturligvis til rådighed med mere information. Kontakt os via nedenstående formular eller pr. telefon på 71 99 11 22, så hjælper vi dig med at finde den rette løsning.