Chat with us, powered by LiveChat

BUREAU & KONSULENTER

Bureau- og konsulentbranchen

Vil du vide mere om, hvilke aspekter af bureau- og konsulentbranchen, vi har taget højde for i udviklingen af Gratisal? FInd svaret her, hvor du også kan læse om produktionsstudiet The Color Clubs erfaringer med systemet.

Hvilke aspekter af bureau- og konsulentbranchen, har vi taget højde for i udviklingen af Gratisal? Dette spørgsmål kan du få svar på her.

KOM IGANG NU!KOM IGANG NU!

Bureau- og
konsulent

Se hvilke aspekter af bureau- og konsulentbranchen, vi har taget højde for i udviklingen af Gratisal.

Læs mere herunder

Tavle1

Lønsystem med integration til WorkBook

Det er vigtigt at du bruger din tid, der hvor du er bedst. Derfor skal du ikke bruge evigheder på at køre løn.

Vi har lavet et intuitivt system, hvor de lønadministrative processer er automatiseret for dig, og hvor implementeringsprocessen ved et skifte er nedsat med 80-90%.

Derfor kan du spare meget tid med et skifte til Gratisal. 

En lønseddel, der passer til din branche

I systemet har vi taget højde for de aspekter af bureau- og konsulentbranchen, som kan influere lønsedlen.

Branchen bærer eksempelvis præg af et behov for tidsregistrering af konsulenter. Systemet er skræddersyet til at tage højde for dette. Du kan hurtigt og nemt opsætte avancerede godkendelsesflow, og du har mulighed for at integrere Gratisal med eksempelvis WorkBook, som er bureau- og konsulentverdenens foretrukne ERP-system, og derigennem importere dine konsulenters data. 

Denne data er lettilgængelig på dine konsulenters lønseddel, så de aldrig er i tvivl om, hvilke timer og projekter der danner grundlaget for deres løn.

Eksempelvis er det muligt, såfremt du har freelancere tilknyttet virksomheden at håndtere rapportering af B-indkomst honorarer på en nem og fleksibel måde. Er disse freelancere fremmedsprogede eller skal have løn på udenlandsk konto, så understøtter systemet også dette. Her ved hjælp af blandt andet fleksible tekster, sproglag og den integrerede udlandsoverførsel.

The Color Club

I denne video kan du høre Martin Moos, Founder og Managing Director af The Color Club, fortælle om deres anvendelse af Gratisal. Hvis du ikke er til video, så kan du nedenfor finde en skriftlig udtalelse fra The Color Clubs Studio Manager, Eva Kemp.

Branchens foretrukne funktioner

Her har vi samlet udvalgte funktioner, som vores kunder i bureaubranchen er særligt glade for.

Integrationer

Gratisal kan nemt integreres med en lang række ERP-systemer, blandt andet WorkBook, hvilket gør det nemt at importere konsulenternes data.

Læs mere

Tidsstyring
Gratisals tidsstyringsmodul gør det nemt for konsulenter at registrere deres timer, og ligeså tilsvarende nemt efterfølgende at køre den korrekte løn uden fejl.

Læs mere
Godkendelsesflow til lønkørsler

Vores udvidet godkendelsesflow til lønkørsler sikrer større gennemsigtighed og færre fejl i lønkørslen. 

Læs mere

”Vi er glade for at anvende Gratisal som lønsystem. Gratisals dashboard giver os et rigtig godt overblik over de lønaktiviteter vi har. Systemet kan integreres med de regnskabsprogrammer vi allerede benytter os af, hvilket har givet os mulighed for at skabe nogle automatiserede processer, der har aflastet vores økonomifunktion. Vi har derudover fået outsourcet vores regnskabs- og økonomiopgaver til Gratisals lønpartner, CapWorks. Dette har vi været rigtig glade for, og vi er altid blevet mødt med en løsningsorientret tilgang til de spørgsmål og/eller udfordringer der opstået undervejs.”

The Color Club
Eva Kemp
Studio Manager

"Gratisal er meget intuitivt og nemt at navigere i, hvorfor det ikke tager særlig langt tid, at danne sig et overblik over medarbejdernes oplysninger. Muligheden for at tilgå realtidsdata, og tjekke løn batches er vigtigt for min jobfunktion, som skal kende løndele og kommunikere evt. ændringer til lønsystemet. Gratisals lønsedler er desuden hurtige at læse, alle væsentlige data er nemme at finde. Det kan man ikke altid tage for givet, og man ser det tydeligt på antallet af spørgsmål omkring lønsedlerne er nedbragt."

Ambition
Christa Plambek
HR Manager

Kontakt os

Hvis du er interesseret i Gratisal – enten som bogholder eller kunde, så er vi naturligvis til rådighed med mere information. Kontakt os via nedenstående formular eller pr. telefon på 71 99 11 22. Du har også mulighed for at kontakte os på support@gratisal.dk

Bemærk: Hvis du allerede er bruger af systemet, skal du være opmærksom på at systemsupport ikke er gratis. 
Vi anbefaler derudover, at du benytter chat-funktionen til support. Det er muligt at tilkøbe fri mail/chat support gennem vores pakkeløsninger. Dette kan du læse mere om under Priser, eller under fanen ”Ekstra” når du er logget ind.