Chat with us, powered by LiveChat

GOLD PACKAGE

Bureau- og konsulentbranchen

Gratisals entire system for the optimized payroll. Payroll batch approval flow, advanced employment templates, phone support and everything else you need for your payroll.

Hvilke aspekter af bureau- og konsulentbranchen, har vi taget højde for i udviklingen af Gratisal? Dette spørgsmål kan du få svar på her.

GET STARTED NOW!KOM IGANG NU!

GOLD PACKAGE



Gratisals entire payroll system. Approval flow, advanced employment templates, phone support and much more.


Advanced payroll system for maximum flexibility

With Gratisals gold package you get acces to everything we offer. Whether you’re a small company, that wants the ideal payroll system, or you’re doing payroll batches for hundreds of employees the gold package will meet all your needs.

You get all the advantages of the basic payroll, bronze– and silver packages, and furthermore the gold package gives you time entry and advanced functions such as payroll batch approval flow.

The gold package can turn your payroll administration into a powerful and active factor in your company. For example it allows your employess to approve their payslips before the payroll batch is completed. This ensures fewer errors – and happier employees!

The advanced employment templates ensures maximum flexibility for your payroll administration and for many the option of receiving phone support will, in itself, undoubtedly be worth all the money.

If you want to be completely sure that your payroll system will meet all your needs, the gold package is the right solution for you. Pricewise it’s still a highly competitive: The package costs DKK 15 per payslip, which still makes it one of the most affordable solutions.

Highlighted features

Below you can read about some of the features from the gold package, that we’re sure you will like. You can find all our features and mix and match – here.

avancerede medarbejderskabeloner

Advanced employment templates

This lets you add more than three templates, include payroll date as part of a template, and update employees automatically when a template is updated.

Lønsystem - tidsstyring

Time entry

Let your employees enter their time and absence in Gratisal, or import the data for an external system. Entries are automatically converted to payroll data when approved, based on configureable criteria.

telefonsupport

Phone support

Get help for the use of Gratisal - directly on the phone with our experts. The most convenient way to solve your problems here and now.

Lønsystem - Godkendelsesflow

Payroll batch approval flow

This lets you send payroll batches for approval before they are finalized. You can optionally send out preliminary payslips to employees, allowing errors to be caught early on.

Vi er rigtig glade for at anvende Gratisal som lønsystem. Systemet er intuitivt, og dashboardet er med til at give os et rigtig godt overblik, hvorfor det ikke tager særlig lang tid at køre løn. Derudover er det fordelagtigt, at systemet er skabt til at håndtere løndata fleksibelt. Dette har medført muligheden for at skabe automatiserede processer, der sparer os tid i vores daglige virke.

CrossFit Copenhagen
Peter Schow Jensen
Chief Finance Officer

Gratisals dashboard skaber et godt overblik og systemet er generelt meget intuitivt. Derudover er Gratisals lønsedler meget nemme at forholde sig til, hvilket er en helt klar fordel. Så slipper man for at bruge alt for lang tid på at forstå sin lønseddel. Vi oplever samtidig en åbenhed for at skræddersy og tilrette systemet efter vores behov. Alt i alt er vi godt tilfredse med vores valg af Gratisal som lønsystem.

Danske Skoleelever
Robert Holst Andersen
Sekretariatschef

Gratisal er meget intuitivt og nemt at navigere i, hvorfor det ikke tager særlig langt tid, at danne sig et overblik over medarbejdernes oplysninger. Muligheden for at tilgå realtidsdata, og tjekke løn batches er vigtigt for min jobfunktion, som skal kende løndele og kommunikere evt. ændringer til lønsystemet. Gratisals lønsedler er desuden hurtige at læse, alle væsentlige data er nemme at finde. Det kan man ikke altid tage for givet, og man ser det tydeligt på antallet af spørgsmål omkring lønsedlerne er nedbragt.

Ambition
Christa Plambek
HR Manager

Leg var helt høj af begejstring, da den første lønkørsel var sendt afsted. Jeg havde naturligvis rigtig god hjælp fra Ditte Olin, der er supporter/udvikler hos Gratisal. Indlæsning fra EP-Win foregår gennem et Excel-ark – nemt, hurtigt og overskueligt. Jeg havde en forestilling om, at indtastning af timeløn ville tage lang tid – det gjorde det ikke. At finde medarbejdernes data er meget nemt, og at rette lønlinjer var også nemt. Lønkørslerne bliver løbende opdateret, og er der fejl, bliver man også advaret løbende. Det er en fornøjelse, at når man har trykket bogfør, bliver alle oplysninger sendt direkte til SKAT, bank, pension mm.”

AOF Gentofte, Gladsaxe og Lyngby-Taarbæk
Lisbeth Blomgren
Kursussekretær

Gratisal er meget nemt og intuitivt at anvende. Muligheden for at tilgå realtidsdata, giver os et godt overblik over medarbejdernes timer, og derfor tager det heller ikke særlig lang tid at køre løn i Gratisal. Den interaktive lønseddel er nem at forstå, hvilket er en stor fordel, når vi eksempelvis i vores branche har særlige timesatser, der skal tages højde for. Gratisals åbne API har givet os mulighed for at skræddersy systemet efter lige netop vores behov, hvilket har medført at vi i systemet eksempelvis kan tage højde for de overenskomster, som vores medarbejdere og branche er underlagt. Alt i alt er vi rigtig glade for at anvende Gratisal som lønsystem”

Stokholm Transport
Bent Larsen
Økonomichef

Vi begyndte at anvende Gratisal tilbage i ultimo 2017. I den forbindelse blev vi positivt overrasket over, hvor intuitivt systemet var. Det intuitive element er nemlig vigtigt for os i vores hverdag. Vi er en virksomhed der vækster, hvorfor vi er interesseret i at bruge vores tid på at udvikle vores virksomhed, og ikke bruge den på lønadministration. Dette hjælper Gratisal os med, og så skader det jo heller ikke at systemet er billigere end de andre på markedet.

Tempu
Jacob Mikkelsen
Co-founder

Contact us

If you are interested in Gratisal – either as bookkeeper or company, then we are of course available with more information. Contact us via the form below or by phone at 71 99 11 22. It is also possible to contact us at support@gratisal.dk

Note: We recommend using the chat for support issues. If you are already a user of the system, please note that system support is not free. However, it is possible to purchase free mail/chat support through our package solutions. You can read more about this under “Prices”, or under the tab “Extra” when you are logged in.