Payroll batch approval flow

Bureau- og konsulentbranchen

Gratisal's approval flow ensures quality in your payroll batches. As administrator, you can lock a payroll batch, which your employees can check for errors before you book it. We are the first in the world, who offers this feature, which both ensures quality and engage your employees.

Hvilke aspekter af bureau- og konsulentbranchen, har vi taget højde for i udviklingen af Gratisal? Dette spørgsmål kan du få svar på her.

GET STARTEDKOM IGANG NU!

APPROVAL
FLOW



This unique feature ensures high quality, transparency and employee satisfaction.


Godkendelses til lønkørsler

Get happier employees

Unfortunately, many people encounter errors on their pay slips. That creates distrust between employee and company and is frustrating for both sides. Therefore, and as the first payroll system in the world, you can send pay slips in draft form to your employees via Gratisal.

Gratisal has developed the function in order to secure high quality payroll batches, which increases employee satisfaction.

Unique but simple

As an administrator, with the Gratisal approval flow you can lock a payroll batch, which your employees check for error using the employee app, before it’s booked.

This ensures a higher transparency and quality in your payroll, which in the end benefits both you and your employees.

If you encounter errors anyway, you can correct them in the system. You just enter the right numbers, and Gratisal corrects the difference itself.

The payroll batch approval flow is only available in Gratisal. The feature costs DKK 2,5 per pay slip and is included in the gold package.

Vi er rigtig glade for at anvende Gratisal som lønsystem. Systemet er intuitivt, og dashboardet er med til at give os et rigtig godt overblik, hvorfor det ikke tager særlig lang tid at køre løn. Derudover er det fordelagtigt, at systemet er skabt til at håndtere løndata fleksibelt. Dette har medført muligheden for at skabe automatiserede processer, der sparer os tid i vores daglige virke.

CrossFit Copenhagen
Peter Schow Jensen
Chief Finance Officer

Gratisals dashboard skaber et godt overblik og systemet er generelt meget intuitivt. Derudover er Gratisals lønsedler meget nemme at forholde sig til, hvilket er en helt klar fordel. Så slipper man for at bruge alt for lang tid på at forstå sin lønseddel. Vi oplever samtidig en åbenhed for at skræddersy og tilrette systemet efter vores behov. Alt i alt er vi godt tilfredse med vores valg af Gratisal som lønsystem.

Danske Skoleelever
Robert Holst Andersen
Sekretariatschef

Leg var helt høj af begejstring, da den første lønkørsel var sendt afsted. Jeg havde naturligvis rigtig god hjælp fra Ditte Olin, der er supporter/udvikler hos Gratisal. Indlæsning fra EP-Win foregår gennem et Excel-ark – nemt, hurtigt og overskueligt. Jeg havde en forestilling om, at indtastning af timeløn ville tage lang tid – det gjorde det ikke. At finde medarbejdernes data er meget nemt, og at rette lønlinjer var også nemt. Lønkørslerne bliver løbende opdateret, og er der fejl, bliver man også advaret løbende. Det er en fornøjelse, at når man har trykket bogfør, bliver alle oplysninger sendt direkte til SKAT, bank, pension mm.”

AOF Gentofte, Gladsaxe og Lyngby-Taarbæk
Lisbeth Blomgren
Kursussekretær

Gratisal er meget nemt og intuitivt at anvende. Muligheden for at tilgå realtidsdata, giver os et godt overblik over medarbejdernes timer, og derfor tager det heller ikke særlig lang tid at køre løn i Gratisal. Den interaktive lønseddel er nem at forstå, hvilket er en stor fordel, når vi eksempelvis i vores branche har særlige timesatser, der skal tages højde for. Gratisals åbne API har givet os mulighed for at skræddersy systemet efter lige netop vores behov, hvilket har medført at vi i systemet eksempelvis kan tage højde for de overenskomster, som vores medarbejdere og branche er underlagt. Alt i alt er vi rigtig glade for at anvende Gratisal som lønsystem”

Stokholm Transport
Bent Larsen
Økonomichef

Vi begyndte at anvende Gratisal tilbage i ultimo 2017. I den forbindelse blev vi positivt overrasket over, hvor intuitivt systemet var. Det intuitive element er nemlig vigtigt for os i vores hverdag. Vi er en virksomhed der vækster, hvorfor vi er interesseret i at bruge vores tid på at udvikle vores virksomhed, og ikke bruge den på lønadministration. Dette hjælper Gratisal os med, og så skader det jo heller ikke at systemet er billigere end de andre på markedet.

Tempu
Jacob Mikkelsen
Co-founder

Contact us

If you are interested in Gratisal – either as bookkeeper or company, then we are of course available with more information. Contact us via the form below or by phone at 71 99 11 22. It is also possible to contact us at [email protected]

Note: We recommend using the chat for support issues. If you are already a user of the system, please note that system support is not free. However, it is possible to purchase free mail/chat support through our package solutions. You can read more about this under “Prices”, or under the tab “Extra” when you are logged in.