BRONZE PACKAGE

Bureau- og konsulentbranchen

Gratisals bronze package is perfect for the company in need of an automated and integrated payroll administration. It costs DKK 5 per payslip and makes your payroll extra smooth and easy.

Hvilke aspekter af bureau- og konsulentbranchen, har vi taget højde for i udviklingen af Gratisal? Dette spørgsmål kan du få svar på her.

GET STARTED NOW!KOM IGANG NU!

BRONZE PACKAGE



Gratisals bronze package makes your payroll extra smooth. It only costs DKK 5 per payslip.


bronzepakken

Save time with the bronze package

Gratisals bronze package gives you just the features you need, to make your daily operations even smoother, than what can be achieved with the basic payroll package.

The bronze package is especially recommended to the company, where the needs aren’t too advanced, but which still desires a payroll that is automated and integrated with the company’s other systems.

You can reduce manual work in the payroll considerably, as you will no longer have dial data into several systems, or spend time on bank transfers. The time you save with these functions can truly be felt.

As a supplement to the basic features the bronze package will give you: Automated bank transfers via NETS, integrations with economy-, bookkeeping- or time management systems as well as the option to get payslips and interface in english.

For just DKK 5 per payslip, you get a series of extra features that are guaranteed to make your payroll easier.

Ideal for the company that needs an intuitive and smooth running payroll – without eating up the budget. If more features are needed, take a look at our silver or gold packages.

Highlighted features

Below you can read about some of the features the bronze package offers – apart from all features from the basic package, of course. You can find all our features, and mix and match – here.

Automated bank transfers via Nets

Bank transfers are made automatically to employees, tax authorities and pension providers. Requires signing an agreement with Nets, authorizing us to make transfers on your behalf.

Lønsystem - integrationer

Integrations

Gratisal can automatically map salary types to your chart of accounts and transfer payroll batches to the cash register in your accounting system.​

sproglag

Languages

Enable the option to use English and other languages both on payslips and in the Gratisal web app. Each user can choose their preferred language individually.

Vi er rigtig glade for at anvende Gratisal som lønsystem. Systemet er intuitivt, og dashboardet er med til at give os et rigtig godt overblik, hvorfor det ikke tager særlig lang tid at køre løn. Derudover er det fordelagtigt, at systemet er skabt til at håndtere løndata fleksibelt. Dette har medført muligheden for at skabe automatiserede processer, der sparer os tid i vores daglige virke.

CrossFit Copenhagen
Peter Schow Jensen
Chief Finance Officer

Gratisals dashboard skaber et godt overblik og systemet er generelt meget intuitivt. Derudover er Gratisals lønsedler meget nemme at forholde sig til, hvilket er en helt klar fordel. Så slipper man for at bruge alt for lang tid på at forstå sin lønseddel. Vi oplever samtidig en åbenhed for at skræddersy og tilrette systemet efter vores behov. Alt i alt er vi godt tilfredse med vores valg af Gratisal som lønsystem.

Danske Skoleelever
Robert Holst Andersen
Sekretariatschef

Leg var helt høj af begejstring, da den første lønkørsel var sendt afsted. Jeg havde naturligvis rigtig god hjælp fra Ditte Olin, der er supporter/udvikler hos Gratisal. Indlæsning fra EP-Win foregår gennem et Excel-ark – nemt, hurtigt og overskueligt. Jeg havde en forestilling om, at indtastning af timeløn ville tage lang tid – det gjorde det ikke. At finde medarbejdernes data er meget nemt, og at rette lønlinjer var også nemt. Lønkørslerne bliver løbende opdateret, og er der fejl, bliver man også advaret løbende. Det er en fornøjelse, at når man har trykket bogfør, bliver alle oplysninger sendt direkte til SKAT, bank, pension mm.”

AOF Gentofte, Gladsaxe og Lyngby-Taarbæk
Lisbeth Blomgren
Kursussekretær

Gratisal er meget nemt og intuitivt at anvende. Muligheden for at tilgå realtidsdata, giver os et godt overblik over medarbejdernes timer, og derfor tager det heller ikke særlig lang tid at køre løn i Gratisal. Den interaktive lønseddel er nem at forstå, hvilket er en stor fordel, når vi eksempelvis i vores branche har særlige timesatser, der skal tages højde for. Gratisals åbne API har givet os mulighed for at skræddersy systemet efter lige netop vores behov, hvilket har medført at vi i systemet eksempelvis kan tage højde for de overenskomster, som vores medarbejdere og branche er underlagt. Alt i alt er vi rigtig glade for at anvende Gratisal som lønsystem”

Stokholm Transport
Bent Larsen
Økonomichef

Vi begyndte at anvende Gratisal tilbage i ultimo 2017. I den forbindelse blev vi positivt overrasket over, hvor intuitivt systemet var. Det intuitive element er nemlig vigtigt for os i vores hverdag. Vi er en virksomhed der vækster, hvorfor vi er interesseret i at bruge vores tid på at udvikle vores virksomhed, og ikke bruge den på lønadministration. Dette hjælper Gratisal os med, og så skader det jo heller ikke at systemet er billigere end de andre på markedet.

Tempu
Jacob Mikkelsen
Co-founder

Contact us

If you are interested in Gratisal – either as bookkeeper or company, then we are of course available with more information. Contact us via the form below or by phone at 71 99 11 22. It is also possible to contact us at support@gratisal.dk

Note: We recommend using the chat for support issues. If you are already a user of the system, please note that system support is not free. However, it is possible to purchase free mail/chat support through our package solutions. You can read more about this under “Prices”, or under the tab “Extra” when you are logged in.