Tidsstyring: Spar tid og ressourcer med effektiv tidsstyring

Multi-Company

Tidsstyring i Gratisal gør det nemt at optimere og automatisere processen omkring tidsregistrering – uanset om du allerede bruger et tids- og planneringssystem eller ej.

Import via Excel, direkte tidsregistrering i Gratisal eller integration til tidsregistreringssystemer

Ja, der er rigeligt med muligheder for at understøtte din tidsregistrering i Gratisal. Hvis du allerede benytter dig af tidsregistrering, er det nemt at importere timedata til Gratisal, hvor det automatisk konverteres til lønartsdata ud fra kriterier, du selv sætter op. Det kan være personspecifikke kriterier eller ud fra faktorer som overenskomster og andre særregler, der måtte være relevante for netop din virksomhed.

Dine medarbejdere kan også tilgå tidsmodulet, som er en del af Gratisals guldpakke, der giver dem adgang til selv at angive, hvornår de har været på arbejde, holdt ferie, været syge osv. direkte i systemet. Som administrator er der herefter mulighed for at godkende eller afvise registreringerne.

Du kan selvfølgelig også integrere Gratisal med en af vores integrationspartnere inden for tidsregistrering. Her foregår udvekslingen af data helt uden manuelle touchpoints, hvorfor din fejlmargin vil blive reduceret betydeligt. 

Uanset om du registrerer direkte i Gratisal eller importerer timeposter fra Excel, PlandayQuinyxTitanplan eller noget helt andet, skaber tidsstyringsmodulet gennemsigtighed i hele processen. Det betyder færre fejl og mere tilfredse medarbejdere samtidig med, at den administrative proces mindskes betydelig.

Opret dig i Gratisal: Prøv systemet gratis og uforpligtende

Kunne du tænke dig at prøve Gratisal? Du kan oprette dig i Gratisal og derved udforske systemet og dets funktioner. Oprettelsen, der for øvrigt er gratis, tager ikke mere end 5 minutter. Du kan derfor hurtigt få adgang til systemet og få en konkret fornemmelse af interfacet såvel som de mange funktioner. Til- og fravælg her de funktioner, der passer til din virksomheds behov. Du betaler først, når du begynder at køre læn i systemet. 

Gratisal er et effektivt og brugervenligt lønsystem, som vi nu har brugt i små 2 år. Hvis man går i stå undervejs, er supporten der altid til at hjælpe én med at komme videre, og her er særligt chat-supporten i en kaliber for sig! Med andre; et rigtig solidt lønsystem.

Nordic Revision
Ilkay Yildiz
Revisor

Vi er rigtig glade for at være skiftet til Gratisal. Det har i vores organisation været en stor tidsbesparelse at skifte alle vores lønninger til ét system. Det har givet tidsbesparelse i lønudarbejdelsen og sikkerhed i at alle lønninger på tværs af virksomheder som vi administrer bliver lavet ens.

Repenso
Simon Lang
Partner

”Der er en hel del tid at spare, når du vælger Gratisal som lønsystem. Blandt andet er implementeringsprocessen relativt nem og du får hjælp og reminders til de punkter, der er vigtige at huske. Hvis vi har spørgsmål, er supporten altid behjælpelig med gode svar fra folk i supporten, der ved hvordan man laver løn. Vi bruger også supporten til faglig sparring, så vi fx efter implementeringen har den mest optimale løsning.

ECIT Services
Rene Reinholdt
Implementeringskonsulent

Vil du høre mere?

Hvis du er interesseret i Gratisal – enten som bogholder eller kunde, så er vi naturligvis til rådighed med mere information. Kontakt os via nedenstående formular eller pr. telefon på 71 99 11 22. Du har også mulighed for at kontakte os på [email protected]

Recommended Posts