Multi-Company: Når du laver løn for flere CVR-numre

Multi-Company

Er du revisor? Arbejder du i et lønbureau? Eller er du en del af en koncern? Så er du kommet til det rette sted!

Multi-Company er en ny løsning til dig, der administrerer løn for flere CVR-numre. 

Med funktionen kan du nemt og hurtigt skifte mellem virksomheder, du administrerer. Du får overblik over alle relevante virksomheder, med essentielle informationer såsom deadline for næste lønkørsel, hvem der er ansvarlig for eksekveringen denne etc.

Du kan administrere bruger-adgange på tværs af virksomheder for alle medarbejdere i jeres organisation. Du kan oprette nye virksomheder, samt se og redigere interne noter om hver virksomhed. Og endelig er det også nemt for dig at skifte mellem virksomheder, især hvis du har adgang til mange af dem.

 

Nemt at oprette nye virksomheder

Skal du oprette en ny virksomhed, men benytte det samme set-up som du bruger til en eksisterende virksomhed, kan du med tre klik kopiére lønarter, tidsarter og ansættelsesskabeloner fra en eksisterende virksomhed i din Multi-Company portefølje og dermed nemt og hurtigt komme i gang med at lave løn for det nye selskab.

Du kan selvfølgelig rette i ovennævnte, så hvis det nye selskab ikke matcher nogle af dine eksisterende helt præcis, kan du bruge disse som et godt udgangspunkt

 

Gør din virksomhed synlig for mulige kunder

Når du benytter dig af Multi-Company modulet hos Gratisal får du også en unik mulighed for at markedsføre dine ydelser overfor mulige kunder. Når du tilvælger modulet bliver du nemlig automatisk en del af Gratisals interface, hvor dine kontaktoplysninger vil være tilgængelige.

På denne måde kan brugere af Gratisal, der har behov for hjælp til lønadministration, hurtigt og nemt kontakte dig via systemet, hvorefter du kan tilkoble dem til din Multi-Company organisation.

Opret dig i Gratisal: Prøv systemet gratis og uforpligtende

Kunne du tænke dig at prøve Gratisal? Du kan oprette dig i Gratisal og derved udforske systemet og dets funktioner. Oprettelsen, der for øvrigt er gratis, tager ikke mere end 5 minutter. Du kan derfor hurtigt få adgang til systemet og få en konkret fornemmelse af interfacet såvel som de mange funktioner. Til- og fravælg her de funktioner, der passer til din virksomheds behov. Du betaler først, når du begynder at køre læn i systemet. 

Gratisal er et effektivt og brugervenligt lønsystem, som vi nu har brugt i små 2 år. Hvis man går i stå undervejs, er supporten der altid til at hjælpe én med at komme videre, og her er særligt chat-supporten i en kaliber for sig! Med andre; et rigtig solidt lønsystem.

Nordic Revision
Ilkay Yildiz
Revisor

Vi er rigtig glade for at være skiftet til Gratisal. Det har i vores organisation været en stor tidsbesparelse at skifte alle vores lønninger til ét system. Det har givet tidsbesparelse i lønudarbejdelsen og sikkerhed i at alle lønninger på tværs af virksomheder som vi administrer bliver lavet ens.

Repenso
Simon Lang
Partner

”Der er en hel del tid at spare, når du vælger Gratisal som lønsystem. Blandt andet er implementeringsprocessen relativt nem og du får hjælp og reminders til de punkter, der er vigtige at huske. Hvis vi har spørgsmål, er supporten altid behjælpelig med gode svar fra folk i supporten, der ved hvordan man laver løn. Vi bruger også supporten til faglig sparring, så vi fx efter implementeringen har den mest optimale løsning.

ECIT Services
Rene Reinholdt
Implementeringskonsulent

Vil du høre mere?

Hvis du er interesseret i Gratisal og har spørgsmål til systemet, priser eller noget helt tredje, så er vi naturligvis til rådighed med mere information. Kontakt os via nedenstående formular eller pr. telefon på 71 99 11 22, så hjælper vi dig med at finde den rette løsning.

Recommended Posts