Medarbejderskabeloner: Spar tid på lønadministration

Medarbejderskabeloner

Virksomheder med mange medarbejdere har ofte en lang række forskellige ansættelses- og lønforhold. Med vores avancerede medarbejderskabeloner kan du designe skabeloner, der passer til dig og dine ansatte, samt hurtigt og nemt ændre i disse, så det har effekt for flere medarbejdere på en og samme gang.


Skræddersy dine helt egne skabeloner

Ferieafregning, SKAT, pension, overenskomst og løncyklus. Der kan være rigtig mange ting at forholde sig til, når man ansætter medarbejdere. Men med denne funktion kan du opsætte skabeloner for dine ansættelser, så det passer til lige netop din virksomhed.

Systemet har allerede tre skabeloner, som du får med, når du opretter dig i Gratisal. Der er tale om skabeloner til henholdsvis fastansatte, timelønnede og direktører. 

 

Løser komplekse behov

Det er dog ikke altid nok. Hvis du er en større virksomhed kan der nemt opstå behov for mere specifikke skabeloner. 

Gratisals avancerede medarbejderskabeloner giver dig mulighed for at skræddersy skabeloner efter dit behov. Hvis du eksempelvis er i en branche, hvor medarbejderne har en række forskellige overenskomster og løncyklusser kan du blot opdele dine medarbejdere med afsæt i, hvilke overenskomster de er hører under, og dermed også nemt at lave ændringer for flere medarbejdere med samme overenskomst på én gang.

Det betyder helt konkret, at du effektiviserer din arbejdsgang, da du slipper for at detailstyre enkelte medarbejdere og i den forbindelse reducerer antallet af fejl. 

Avancerede medarbejderskabeloner koster som selvstændig funktion 2,50,- pr. lønseddel, men er også inkluderet i guldpakken, hvor du samtidig får adgang til alle vores andre funktioner til 15,- pr. lønseddel.

Se funktioner og priser her.

Kom i gang i dag (Gratis og uforpligtende)

Det er nemt og hurtigt at oprette sig i Gratisal. Det tager ikke mere end 5 minutter og så er du i gang. Oprettelsen er gratis, så du uden problemer kan få en fornemmelse af systemet. Du kan til- og fravælge funktioner som det passer dig og du betaler først, når du vælger at køre løn. Benytter du dig allerede af Gratisal kan du blot tilvælge funktionen under fanen priser i din applikation.

Gratisal er logisk opbygget, hvilket gør systemet let at navigere i og dermed er det også hurtigt at finde ud af, hvordan det reelt fungerer. Derfor kræver det heller ikke den store support, når du skal i gang med at benytte dig af Gratisal. Særlig godt er Gratisals fleksibilitet i forhold til import og eksport af data, hvilket er meget værdifuldt for en virksomhed som vores.

Relation Media
Anne Sofie Andersen
Økonomichef

Vi er positivt overrasket over Gratisal. Systemets intuitive opbygning medfører, at man som udgangspunkt ikke behøver at være lønspecialist for at styre de enkelte processer – lige meget hvor komplekse disse er og hvor mange medarbejdere, der er involveret. Særligt stærkt er Gratisals skabeloner, der sikrer en god tidsbesparelse og et solidt overblik over afdelingsstrukturer, medarbejdere etc.

AOF Gentofte, Nord
Kristian Korsgaard
Økonomichef

Gratisals dashboard skaber et godt overblik og systemet er generelt meget intuitivt. Derudover er Gratisals lønsedler meget nemme at forholde sig til, hvilket er en helt klar fordel. Så slipper man for at bruge alt for lang tid på at forstå sin lønseddel. Vi oplever samtidig en åbenhed for at skræddersy og tilrette systemet efter vores behov.

Danske Skoleelever
Robert Holst Andersen
Sekretariatschef

Vi er rigtig glade for at være skiftet til Gratisal. Det har i vores organisation været en stor tidsbesparelse at skifte alle vores lønninger til ét system. Det har givet tidsbesparelse i lønudarbejdelsen og sikkerhed i at alle lønninger på tværs af virksomheder som vi administrer bliver lavet ens. Den avancerede opsætning som kan tilpasses den enkeltes behov, er vi rigtig glade for og kan tilføjes meget nem

Repenso
Simon Lang
Partner

Vil du høre mere?

Hvis du er interesseret i Gratisal og har spørgsmål til systemet, priser eller noget helt tredje, så er vi naturligvis til rådighed med mere information. Kontakt os via nedenstående formular eller pr. telefon på 71 99 11 22, så hjælper vi dig med at finde den rette løsning.

Recommended Posts