Chat with us, powered by LiveChat

ER DU REVISOR?

Gratisal er en dialogbaseret løsning til gavn for dig, dine kunder og deres medarbejdere. Medarbejderne har adgang til selvbetjening, de kan selv opdatere deres stamdata og registrere fravær til godkendelse. Dine kunder kan også opsætte godkendelsesflow, så betalingerne foretages på grundlag af deres godkendelse.

KOM IGANG NU!

Kom tættere på jeres kunder

Gratis mailsupport

Gratisal er en dialogbaseret løsning til fordel for jer, jeres kunder og deres medarbejdere. Eksempelvis har jeres kunders medarbejdere adgang til selvbetjening og kan selv opdatere stamdata og registrere fravær til godkendelse.

KOM IGANG NU!

Nemt og billigt lønsystem

Gratisal samarbejder med flere revisorer omkring udviklingen af systemet. På denne må sikrer vi, at Gratisal hele tiden er up-to-date i forhold til de forventninger, du har som revisor. 

Thumbs up. Vector line icon

Intuitivt lønsytem

Gratisal er Danmarks mest intuitive lønsystem. Systemet er nemt at navigere i og du vil fra første øjekast have et godt overblik. Dette sikrer dig som revisor eller bogholder, muligheden for at spare meget tid på dine kunders lønkørsel.

Realtidsdata

I Gratisal har du mulighed for at benytte dig realtidsdata, så du altid kan se konsekvenser af de handlinger du laver. Dette er med til at give dig et godt overblik, og sikrer i sidste ende, at du sparer tid på dine kunders lønkørsel.

Automatisering

Ønsker du at spare tid og automatisere en stor del af dine lønadministrative processer kan du hurtigt og nemt opsætte automatiske bankoverførsler via NETS til medarbejdere, SKAT og pension. Dette er også muligt at gøre via NemKonto.

Integrationer

Med Gratsal vil du altid kunne integrere mod de bedste programmer på markedet inden for regnskab, økonomi, tidsregistrering. Det er også muligt at vælge medarbejderfordele for dine kunders medarbejdere.

Tidsstyring

Importér timedata til Gratisal eller lad kundernes medarbejdere taste det selv i systemet. Når timeposternes godkendes overføres disse automatisk til løndata ud fra de kriterier, du selv sætter op.

Månedlige opdateringer

Vi søger konstant at blive bedre, og hvis vi ikke har den funktion, du ønsker, så har vi den om et par måneder.

Godkendelsesflow

Som administrator kan du låse en lønkørsel og sende den til godkendelse hos dine kunder. Funktionen er nem at benytte sig af, og denne er med til at sikre større gennemsigtighed, færre fejl og større tilfredshed.

Calendar icon. Vector icon calendar with check mark. Calendar illustration for graphic and website. Calendar icon in flat style. Vector illustration

Datostyring

I Gratisal kan du indsætte fremtidige justeringer ved fx lønreguleringer, barsel eller faste udgifter i en periode og lave hurtige korrektioner ved at bruge vores datostyring.

Fri support

Som revisor eller bogholder kan du, såfremt du finder det nødvendigt, modtage fri teknisk support på chat og mail. Dette sikrer kvalitet og tryghed for dig og dine kunder.

Modul til revisorer

I løbet af foråret 2019 vil revisionshuse og regnskabsbureauer få deres helt eget dashboard. Her kan du hurtigt og nemt kan få et overblik over alle de virksomheder du laver løn for og meget mere. Såfremt du har spørgsmål til dette, er du velkommen til at kontakte os på support@gratisal.dk

Vi er rigtig glade for at anvende Gratisal som lønsystem. Systemet er intuitivt, og dashboardet er med til at give os et rigtig godt overblik, hvorfor det ikke tager særlig lang tid at køre løn. Derudover er det fordelagtigt, at systemet er skabt til at håndtere løndata fleksibelt. Dette har medført muligheden for at skabe automatiserede processer, der sparer os tid i vores daglige virke.

CrossFit Copenhagen
Peter Schow Jensen
Chief Finance Officer

Gratisals dashboard skaber et godt overblik og systemet er generelt meget intuitivt. Derudover er Gratisals lønsedler meget nemme at forholde sig til, hvilket er en helt klar fordel. Så slipper man for at bruge alt for lang tid på at forstå sin lønseddel. Vi oplever samtidig en åbenhed for at skræddersy og tilrette systemet efter vores behov. Alt i alt er vi godt tilfredse med vores valg af Gratisal som lønsystem.

Danske Skoleelever
Robert Holst Andersen
Sekretariatschef

Gratisal er meget intuitivt og nemt at navigere i, hvorfor det ikke tager særlig langt tid, at danne sig et overblik over medarbejdernes oplysninger. Muligheden for at tilgå realtidsdata, og tjekke løn batches er vigtigt for min jobfunktion, som skal kende løndele og kommunikere evt. ændringer til lønsystemet. Gratisals lønsedler er desuden hurtige at læse, alle væsentlige data er nemme at finde. Det kan man ikke altid tage for givet, og man ser det tydeligt på antallet af spørgsmål omkring lønsedlerne er nedbragt.

Ambition
Christa Plambek
HR Manager

Leg var helt høj af begejstring, da den første lønkørsel var sendt afsted. Jeg havde naturligvis rigtig god hjælp fra Ditte Olin, der er supporter/udvikler hos Gratisal. Indlæsning fra EP-Win foregår gennem et Excel-ark – nemt, hurtigt og overskueligt. Jeg havde en forestilling om, at indtastning af timeløn ville tage lang tid – det gjorde det ikke. At finde medarbejdernes data er meget nemt, og at rette lønlinjer var også nemt. Lønkørslerne bliver løbende opdateret, og er der fejl, bliver man også advaret løbende. Det er en fornøjelse, at når man har trykket bogfør, bliver alle oplysninger sendt direkte til SKAT, bank, pension mm.”

AOF Gentofte, Gladsaxe og Lyngby-Taarbæk
Lisbeth Blomgren
Kursussekretær

Gratisal er meget nemt og intuitivt at anvende. Muligheden for at tilgå realtidsdata, giver os et godt overblik over medarbejdernes timer, og derfor tager det heller ikke særlig lang tid at køre løn i Gratisal. Den interaktive lønseddel er nem at forstå, hvilket er en stor fordel, når vi eksempelvis i vores branche har særlige timesatser, der skal tages højde for. Gratisals åbne API har givet os mulighed for at skræddersy systemet efter lige netop vores behov, hvilket har medført at vi i systemet eksempelvis kan tage højde for de overenskomster, som vores medarbejdere og branche er underlagt. Alt i alt er vi rigtig glade for at anvende Gratisal som lønsystem”

Stokholm Transport
Bent Larsen
Økonomichef

Vi begyndte at anvende Gratisal tilbage i ultimo 2017. I den forbindelse blev vi positivt overrasket over, hvor intuitivt systemet var. Det intuitive element er nemlig vigtigt for os i vores hverdag. Vi er en virksomhed der vækster, hvorfor vi er interesseret i at bruge vores tid på at udvikle vores virksomhed, og ikke bruge den på lønadministration. Dette hjælper Gratisal os med, og så skader det jo heller ikke at systemet er billigere end de andre på markedet.

Tempu
Jacob Mikkelsen
Co-founder

Kontakt os

Hvis du er interesseret i Gratisal – enten som bogholder eller kunde, så er vi naturligvis til rådighed med mere information. Kontakt os via nedenstående formular eller pr. telefon på 71 99 11 22. Du har også mulighed for at kontakte os på support@gratisal.dk

Bemærk: Hvis du allerede er bruger af systemet, skal du være opmærksom på at systemsupport ikke er gratis. 
Vi anbefaler derudover, at du benytter chat-funktionen til support. Det er muligt at tilkøbe fri mail/chat support gennem vores pakkeløsninger. Dette kan du læse mere om under Priser, eller under fanen ”Ekstra” når du er logget ind.