Chat with us, powered by LiveChat

REVISOR, BUREAU ELLER KONCERN?

Gratisal er en dialogbaseret løsning til gavn for dig, dine kunder og deres medarbejdere. Medarbejderne har adgang til selvbetjening, de kan selv opdatere deres stamdata og registrere fravær til godkendelse. Dine kunder kan også opsætte godkendelsesflow, så betalingerne foretages på grundlag af deres godkendelse.

KOM IGANG NU!

REVISOR

Gratisal er en dialogbaseret løsning til gavn for dig, dine kunder og deres medarbejdere. Blandt andet kan der opsættes selvbetjening og godkendelsesflow for medarbejdere.

Læs mere herunder

Nemt og billigt lønsystem

Gratisal samarbejder med flere revisorer og lønbureauer omkring udviklingen af systemet. På denne måde sikrer vi, at Gratisal hele tiden er up-to-date i forhold til de forventninger, du har som revisor. 

Multi-Company modul

Modulet er designet til dig der laver løn for flere virksomheder, så du let kan holde overblik. Du kan nemt se og tildele adgang til brugere på tværs af virksomheder, få et samlet overblik med de vigtigste informationer for hver virksomhed, tilknytte interne kommentarer og meget mere. Såfremt du har spørgsmål til dette, er du velkommen til at kontakte os på support@gratisal.dk

Thumbs up. Vector line icon

Intuitivt lønsytem

Gratisal er Danmarks mest intuitive lønsystem. Systemet er nemt at navigere i og du vil fra første øjekast have et godt overblik. Dette sikrer dig som revisor eller bogholder, muligheden for at spare meget tid på dine kunders lønkørsel.

Realtidsdata

I Gratisal har du mulighed for at benytte dig af realtidsdata, så du altid kan se konsekvenser af de handlinger du laver. Dette er med til at give dig et godt overblik, og sikrer i sidste ende, at du sparer tid på dine kunders lønkørsel.

Automatisering

Ønsker du at spare tid og automatisere en stor del af dine lønadministrative processer kan du hurtigt og nemt opsætte automatiske bankoverførsler via NETS til medarbejdere, SKAT og pension. Dette er også muligt at gøre via NemKonto.

integrationer

Integrationer

Med Gratsal vil du altid kunne integrere mod de bedste programmer på markedet inden for regnskab, økonomi, tidsregistrering. Det er også muligt at vælge medarbejderfordele for dine kunders medarbejdere.

tidsstyring

Tidsstyring

Importér timedata til Gratisal eller lad kundernes medarbejdere taste det selv i systemet. Når timeposternes godkendes overføres disse automatisk til løndata ud fra de kriterier, du selv sætter op.

Månedlige opdateringer

Vi søger konstant at blive bedre, og hvis vi ikke har den funktion, du ønsker, så har vi den om et par måneder.

Simple Set of Public Transport Related Vector Line Icons. Contains such Icons as Taxi, Train, Tram and more. Editable Stroke. 48x48 Pixel Perfect.

Grønlandsk løn

Gratisal er allerede at finde I Grønland, hvor vi blandt andet tage kan højde for grønlandske regler omkring udenlandsk pension etc. Inden for det næste stykke tid udvides systemet endnu mere, og vi forventes at være repræsenteret endnu flere steder.

Godkendelsesflow

Som administrator kan du låse en lønkørsel og sende den til godkendelse hos dine kunder. Funktionen er nem at benytte sig af, og denne er med til at sikre større gennemsigtighed, færre fejl og større tilfredshed.

Calendar icon. Vector icon calendar with check mark. Calendar illustration for graphic and website. Calendar icon in flat style. Vector illustration

Datostyring

I Gratisal kan du indsætte fremtidige justeringer ved fx lønreguleringer, barsel eller faste udgifter i en periode og lave hurtige korrektioner ved at bruge vores datostyring.

Fri support

Som revisor eller bogholder kan du, såfremt du finder det nødvendigt, modtage fri teknisk support på chat og mail. Dette sikrer kvalitet og tryghed for dig og dine kunder.

Kontakt os

Hvis du er interesseret i Gratisal – enten som bogholder eller kunde, så er vi naturligvis til rådighed med mere information. Kontakt os via nedenstående formular eller pr. telefon på 71 99 11 22. Du har også mulighed for at kontakte os på support@gratisal.dk

Bemærk: Hvis du allerede er bruger af systemet, skal du være opmærksom på at systemsupport ikke er gratis. 
Vi anbefaler derudover, at du benytter chat-funktionen til support. Det er muligt at tilkøbe fri mail/chat support gennem vores pakkeløsninger. Dette kan du læse mere om under Priser, eller under fanen ”Ekstra” når du er logget ind.