REVISOR, BUREAU ELLER KONCERN?

Gratisal er en dialogbaseret løsning til gavn for dig, dine kunder og deres medarbejdere. Medarbejderne har adgang til selvbetjening, de kan selv opdatere deres stamdata og registrere fravær til godkendelse. Dine kunder kan også opsætte godkendelsesflow, så betalingerne foretages på grundlag af deres godkendelse.

KOM I GANG NU!

REVISOR

Gratisal er en dialogbaseret løsning til gavn for dig, dine kunder og deres medarbejdere. Blandt andet kan der opsættes selvbetjening og godkendelsesflow for medarbejdere.

Læs mere herunder

Nemt og billigt lønsystem

Gratisal samarbejder med flere revisorer og lønbureauer omkring udviklingen af systemet. På denne måde sikrer vi, at Gratisal hele tiden er up-to-date i forhold til de forventninger, du har som revisor. 

Relevante funktioner og fordele

Gennemgang af Gratisal

(Når du laver løn for andre)

I denne video guider Lasse Hedegaard og Marcus Birk dig gennem nogle af de features i Gratisal, der er særlig relevante for dig, der laver løn for andre.

Med andre ord, så er denne guide særlig relevant for dig, hvis du sidder i eksempelvis revisionhus, i et lønbureau eller noget helt tredje.

I videoen viser vi blandt andet Gratisals nye Multi-Company modul.

Anbefalede artikler

5 fordomme om at skifte lønsystem – holder de?

I dette indlæg har vi samlet de begrundelser, der oftest optræder, som grund til at udsætte eller droppe en konvertering af lønsystem. Men er der egentlig hold i dem, eller er det bare fordomme?

Undgå fejl i lønkørslen med Gratisal

Her kan du læse om, at vi som det første lønsystem i verden har udviklet en simpel men unik funktion til at minimere fejl, sikre kvalitet og dermed også øge medarbejdertilfredsheden. 

Sådan løser man de 3 mest almindelige udfordringer ved skifte af lønsystem

I dette indlæg fremlægger vi de tre mest kendte udfordringer ved at skifte lønsystem og så hjælper vi dig selvfølgelig også med, hvordan du kan løse disse disse udfordringer.

"Der er en hel del tid at spare, når du vælger Gratisal som lønsystem. Blandt andet er implementeringsprocessen relativt nem og du får hjælp og reminders til de punkter, der er vigtige at huske. Hvis vi har spørgsmål, er supporten altid behjælpelig med gode svar fra folk i supporten, der ved hvordan man laver løn. Vi bruger også supporten til faglig sparring, så vi fx efter implementeringen har den mest optimale løsning. Generelt er Gratisal et meget intuitivt lønsystem, og derfor tager det ikke lang tid før du har lært at navigere i systemet."

ECIT Services
Rene Reinholdt
Implementeringskonsulent

"Gratisal er rigtig nemt at navigere i. Brugervenligheden er i top og det er nemt at få et overblik over de virksomheder man administrerer lønnen for, hvilket giver en stor tidsbesparelse. Samtidig er Gratisal fleksibelt i forhold til valg af funktioner og pris, hvorfor det er muligt for mig at skræddersy systemet så det passer til mine kunders behov."

MV Mentor: Direct Consulting
Michael Vejlgård
Ejer

"Gratisal er et effektivt og brugervenligt lønsystem, som vi nu har brugt i små 2 år. Hvis man går i stå undervejs, er supporten der altid til at hjælpe én med at komme videre, og her er særligt chat-supporten i en kaliber for sig! Med andre; et rigtig solidt lønsystem.”

Nordic Revision
Ilkay Yildiz
Revisor

"Vi er rigtig glade for at være skiftet til Gratisal. Det har i vores organisation været en stor tidsbesparelse at skifte alle vores lønninger til ét system. Det har givet tidsbesparelse i lønudarbejdelsen og sikkerhed i at alle lønninger på tværs af virksomheder som vi administrer bliver lavet ens. Den avancerede opsætning som kan tilpasses den enkeltes behov, er vi rigtig glade for og kan tilføjes meget nemt.”

Repenso
Simon Lang
Partner

Kontakt os

Hvis du er interesseret i Gratisal – enten som bogholder eller kunde, så er vi naturligvis til rådighed med mere information. Kontakt os via nedenstående formular eller pr. telefon på 71 99 11 22. Du har også mulighed for at kontakte os på support@gratisal.dk

Bemærk: Hvis du allerede er bruger af systemet, skal du være opmærksom på at systemsupport ikke er gratis. 

Vi anbefaler derudover, at du benytter chat-funktionen til support. 

Det er muligt at tilkøbe fri mail/chat support gennem vores pakkeløsninger. Dette kan du læse mere om under Priser, eller under fanen ”Ekstra” når du er logget ind.