Chat with us, powered by LiveChat

KUNDEREFERENCER

Mere end 3.500 virksomheder benytter sig allerede af Gratisal. Her på siden finder du et udsnit af vores kundereferencer. Du kan også finde branchespecifikke referencer under vores brancheløsninger.

KOM IGANG NU!

KUNDEREFERENCER

Mere end 3.500 virksomheder benytter sig allerede af Gratisal. Se et udsnit af vores kundereferencer her.

Læs mere herunder

“Vi er rigtig glade for at anvende Gratisal som lønsystem.

Systemet er intuitivt, og dashboardet er med til at give os et rigtig godt overblik, hvorfor det ikke tager særlig lang tid at køre løn.

Derudover er det fordelagtigt, at systemet er skabt til at håndtere løndata fleksibelt. Dette har medført muligheden for at skabe automatiserede processer, der sparer os tid i vores daglige virke.”

”Vi er positivt overrasket over Gratisal.

Tidligere brugte vi lang tid på lønbehandling, men efter to lønkørsler har vi allerede oplevet store tidsbesparelser.

Tidsbesparelserne skyldes blandt andet automatisering af en række lønadministrative processer samt integration til vores kursussystem, ASA. Særligt integrationen til ASA har gavnet os meget, da denne har sparet os for en lang række tunge og manuelle processer i forbindelse med overførsel af tidsdata.

Herudover er det værd at nævne at Gratisal generelt er intuitivt og nemt at navigere i, hvilket særligt kan mærkes i implementeringsfasen, hvor man hurtigt lærer systemet at kende.”

“Jeg var helt høj af begejstring, da den første lønkørsel var sendt afsted.

Jeg havde naturligvis rigtig god hjælp fra Ditte Olin, der er supporter/udvikler hos Gratisal. Indlæsning fra EP-Win foregår gennem et Excel-ark – nemt, hurtigt og overskueligt.

Jeg havde en forestilling om, at indtastning af timeløn ville tage lang tid – det gjorde det ikke. At finde medarbejdernes data er meget nemt, og at rette lønlinjer var også nemt. Lønkørslerne bliver løbende opdateret, og er der fejl, bliver man også advaret løbende.

Det er en fornøjelse, at når man har trykket bogfør, bliver alle oplysninger sendt direkte til SKAT, bank, pension mm.”

”Gratisals dashboard skaber et godt overblik og systemet er generelt meget intuitivt.

Derudover er Gratisals lønsedler meget nemme at forholde sig til, hvilket er en helt klar fordel. Så slipper man for at bruge alt for lang tid på at forstå sin lønseddel.

Vi oplever samtidig en åbenhed for at skræddersy og tilrette systemet efter vores behov.

Alt i alt er vi godt tilfredse med vores valg af Gratisal som lønsystem.”

“Vi begyndte at anvende Gratisal tilbage i ultimo 2017. I den forbindelse blev vi positivt overrasket over, hvor intuitivt systemet var.


Det intuitive element er nemlig vigtigt for os i vores hverdag. 

Vi er en virksomhed der vækster, hvorfor vi er interesseret i at bruge vores tid på at udvikle vores virksomhed, og ikke bruge den på lønadministration.

Dette hjælper Gratisal os med, og så skader det jo heller ikke at systemet er billigere end de andre på markedet.”

”Gratisal er meget nemt og intuitivt at anvende.

Muligheden for at tilgå realtidsdata, giver os et godt overblik over medarbejdernes timer, og derfor tager det heller ikke særlig lang tid at køre løn i Gratisal.

Den interaktive lønseddel er nem at forstå, hvilket er en stor fordel, når vi eksempelvis i vores branche har særlige timesatser, der skal tages højde for.

Gratisals åbne API har givet os mulighed for at skræddersy systemet efter lige netop vores behov, hvilket har medført at vi i systemet eksempelvis kan tage højde for de overenskomster, som vores medarbejdere og branche er underlagt.

Alt i alt er vi rigtig glade for at anvende Gratisal som lønsystem”

“Vi er rigtig glade for at anvende Gratisal som lønsystem. Gratisals dashboard giver os et rigtig godt overblik over de lønaktiviteter vi har.

Systemet kan integreres med de regnskabsprogrammer vi allerede benytter os af, hvilket har givet os mulighed for at skabe nogle automatiserede processer, der har aflastet vores økonomifunktion.

Vi har derudover fået outsourcet vores regnskabs- og økonomiprocesser til Gratisals søstervirksomhed CapWorks.

Dette har vi været rigtig glade for, og vi bliver altid mødt med en løsningsorientret tilgang til de spørgsmål og/eller udfordringer der er opstået undervejs.”

“Vi fik øje på Gratisal på grund af en kampagne, som de kørte tilbage i 2017.

I første omgang var det prisen, der tiltalte os meget. Da vi så prøvede systemet, fandt vi ud af, hvor nemt og effektivt det egentlig var.

Det er super vigtigt for os, at vi bruger vores tid fornuftigt, og ikke bruger for lang tid på lønadministration. Dette hjælper systemet os til.

Det tager ikke særlig lang tid at køre løn, selv med manuel indtastning, og det er en af grundende til, at vi stadig i dag anvender Gratisal med stor tilfredshed.”

“Gratisal er meget intuitivt og nemt at navigere i, hvorfor det ikke tager særlig langt tid, at danne sig et overblik over medarbejdernes oplysninger.

Muligheden for at tilgå realtidsdata, og tjekke løn batches er vigtigt for min jobfunktion, som skal kende løndele og kommunikere evt. ændringer til lønsystemet.

Gratisals lønsedler er desuden hurtige at læse, alle væsentlige data er nemme at finde. Det kan man ikke altid tage for givet, og man ser det tydeligt på antallet af spørgsmål omkring lønsedlerne er nedbragt.”

Kontakt os

Hvis du er interesseret i Gratisal – enten som bogholder eller kunde, så er vi naturligvis til rådighed med mere information. Kontakt os via nedenstående formular eller pr. telefon på 71 99 11 22. Du har også mulighed for at kontakte os på support@gratisal.dk

Bemærk: Hvis du allerede er bruger af systemet, skal du være opmærksom på at systemsupport ikke er gratis. 
Vi anbefaler derudover, at du benytter chat-funktionen til support. Det er muligt at tilkøbe fri mail/chat support gennem vores pakkeløsninger. Dette kan du læse mere om under Priser, eller under fanen ”Ekstra” når du er logget ind.