Workbook

ERP-systemet til virksomheden der lever af at sælge timer. Med systemet kan du sammenholde informationer på tværs af din virksomhed og på den måde skabe et unikt styringsværktøj.

Med den rette brug af Workbook kan du optimere din kommunikation, ressourcestyring, planlægning og CRM. Du kan med andre ord skabe transparens og professionalisme gennem hele din organisation, og holde fokus på din kerneforretning og omsætning samtidig.

Microsoft Dynamics NAV

Over 100.000 virksomheder fordelt over hele verden bruger Microsoft Dynamics NAV til at styre og automatisere regnskab, økonomi, salg, indkøb, CRM, produktionsstyring, sagsstyring, projektstyring m.m.

Dynamics NAV er en ERP-løsning (Enterprise Resource Planning), der er let at tilpasse, som hjælper små og mellemstore virksomheder med at automatisere og skabe forbindelse mellem salg, indkøb, drift, regnskab og lageradministration.

Uniconta

Integrér Gratisal med virksomhedens regnskab i Uniconta og få automatisk dataoverførsel til jeres regnskab.

Uniconta er et intuitivt økonomisystem, der opfylder alle behov inden for bogholderi, ordre- og lagerstyring, logistik, CRM og projekt. Funktionerne giver et komplet overblik over virksomhedsøkonomien og kan hjælpe med at gøre virksomheden mere effektiv og rentabel. Læs her hvordan du integrerer til Uniconta.

Dinero

Nu kan du integrere Gratisal til virksomhedens Dinero-konto. Du kan hermed hurtigt overføre dine lønposter til jeres regnskab.

Dinero er et moderne og simpelt økonomisystem, hvor du med ét klik kan bogføre bilag. Med Dineros App kan du håndtere dine faktura når som helst. Med Dinero-integrationen slipper du for manuelle indtastninger, komplicerede regneregler og indviklede systemer - du får dermed mere tid til din virksomhed. Læs her hvordan du integrerer til Dinero.

e-conomic

Integrér Gratisal med virksomhedens regnskab i e-conomic og få automatisk dataoverførsel til jeres regnskab.

E-conomic er et af de mest populære regnskabsprogrammer i Danmark. E-conomic et cloud-baseret økonomisystem, der er særligt udviklet til små og mellemstore virksomheder. I e-conomic kan du også udbygge systemet med tilføjelsesapps og klare flere opgaver fra dit økonomisystem. Læs her hvordan du integrerer til e-conomic.

Billy

Du kan integrere Gratisal til Billy og få automatisk overførsel af data om udbetalinger til dit økonomisystem.

Billy er et nemt system, egnet til mindre virksomheder, freelancere og selvstændige, som ikke nødvendigvis har den store kendskab til bogføring og regnskab. I Billy kan du afregne moms, sende faktura og gemme kvitteringer på din mobil med ét klik. Læs her hvordan du integrerer til Billy.

LogBuy

Engagér dine medarbejdere og giv dem adgang til personalerabatter i hele landet med Gratisals LogBuy-modul.

LogBuy kan dine medarbejdere opnå de bedste rabatter til en ekstra lækker dagligdag med alt fra byaktiviteter, ferie og velvære til mode, internethandel og elektronik. LogBuy har en bred vifte af aftaler og discounts til Danmarks førende forhandlere og brands. Læs her hvordan du aktiverer LogBuy.

e-boks

Gratisal kan automatisk levere jeres medarbejderes lønsedler i deres personlige digitale postkasse i e-Boks. Jeres medarbejdere modtager selvfølgelig stadig lønsedler til deres Gratisal-bruger.

e-Boks er en ekstra service til jeres medarbejdere, som i forvejen modtager al digital post fra det offentlige i deres e-Boks. Jeres medarbejdere kan nu modtage deres lønsedler direkte på deres telefon med e-Boks App. Læs her hvordan du aktiverer automatisk levering til e-Boks.