Chat with us, powered by LiveChat

SPROGLAG

Bureau- og konsulentbranchen

Med vores lønsystem kan dine medarbejdere frit vælge mellem dansk og engelsk. Gratisals medarbejderapp fås i to sprogversioner, og medarbejdere får mulighed for at skifte sprog på lønsedler og i systemet.

Hvilke aspekter af bureau- og konsulentbranchen, har vi taget højde for i udviklingen af Gratisal? Dette spørgsmål kan du få svar på her.

KOM IGANG NU!KOM IGANG NU!

SPROGLAG

Gratisal medarbejder-app fås i to sprogversioner, og medarbejdere får mulighed for at skifte sprog i systemet og på deres lønsedler.



Læs mere herunder

Fleksible sproglag

Vores fleksible tekster gør det let at skrifte mellem dansk og engelsk i lønsystemet. Funktionen Sproglag gør det muligt at downloade lønsedler og rapporter på engelsk, ligesom engelsksprogede medarbejdere altid modtager engelske lønsedler, også selvom lønadministratoren har arbejdet på dansk.

Den internationale medarbejder får desuden velkomstbeskeder og ser samtlige faner i Gratisal på engelsk.

Fordele for virksomheder med internationale medarbejdere
Sproglagene kan bruges af alle – hvad end du er medarbejder eller lønadministrator. Det er både muligt at vælge sprog for enkelte medarbejdere og på virksomhedsniveau.

Arbejder du eksempelvis inden for bureauverdenen og har freelancere bosiddende i udlandet, så er Gratisals sprogkonvertering en god mulighed for at imødekomme dine internationale medarbejdere.

Det kan også være, at du driver et vikarbureau og har vikarer, eksempelvis tolke, fra andre lande, så giver sproglag dem adgang til at se deres løngrundlag på engelsk.

Sådan virker funktionen i Gratisal

Kontakt os

Hvis du er interesseret i Gratisal – enten som bogholder eller kunde, så er vi naturligvis til rådighed med mere information. Kontakt os via nedenstående formular eller pr. telefon på 71 99 11 22. Du har også mulighed for at kontakte os på support@gratisal.dk

Bemærk: Hvis du allerede er bruger af systemet, skal du være opmærksom på at systemsupport ikke er gratis. 
Vi anbefaler derudover, at du benytter chat-funktionen til support. Det er muligt at tilkøbe fri mail/chat support gennem vores pakkeløsninger. Dette kan du læse mere om under Priser, eller under fanen ”Ekstra” når du er logget ind.