Chat with us, powered by LiveChat

VIKAR

Bureau- og konsulentbranchen

Ønsker du et indblik i, hvordan vi har taget højde for de forskellige aspekter af vikarbranchen i udviklingen af Gratisal? Så synes vi, at du skal læse videre på siden her, hvor du også kan høre om, hvordan Tempu benytter systemet.

Hvilke aspekter af bureau- og konsulentbranchen, har vi taget højde for i udviklingen af Gratisal? Dette spørgsmål kan du få svar på her.

KOM IGANG NU!KOM IGANG NU!

VIKAR

Se hvilke aspekter af vikarbranchen, vi har taget højde for i udviklingen af Gratisal.

Læs mere herunder

Tager højde for tidsregistrering og B-indkomst honorarer

Gratisal er skræddersyet til at tage højde for de komplekse ansættelsesforhold, som vikarbranchen er underlagt.

Særlig værdifuldt er det åbne API og dennes avancerede lønartsmotor, som kan understøtte vikarløsninger med filudvekslinger.

Integrationen mellem dit vikarsystem og Gratisal giver endvidere en mere intuitiv lønseddel for vikaren, da denne i Gratisal kan se, hvilke timer, dage etc. der indgår i den pågældende lønseddel.

Arbejder vikaren under flere overenskomster knyttes hver ansættelse til en skabelon, som styrer overenskomsttypen.

Har du fremmedsprogede vikarer eller ansatte, som skal have løn på udenlandsk konto, så understøtter systemet også dette ved hjælp af sproglag, fleksible tekster og ikke mindst ved den integrerede udlandsoverførsel, som hurtigt kan reducere vekselomkostningen med 100 kr. pr. overførsel.

Tempu

I denne video kan du høre Jacob Mikkelsen, Co-founder af Tempu, fortælle om deres anvendelse af Gratisal. Hvis du ikke er til video, så kan du nedenfor finde en skriftlig udtalelse fra Jacob.

Branchens foretrukne funktioner

Her har vi samlet udvalgte funktioner, som vores kunder i vikarbranchen er særligt glade for.

Tidsstyring

Hold styr på dine medarbejderes timer og udbetal den korrekte løn. Vikarer kan nemt indtaste deres timer direkte i Gratisal, eller du kan hurtigt importere timer i lønsystemet, hvor det automatisk konverteres til lønartsdata.


Læs mere

Sproglag
Har du udenlandske vikarer eller vikarer bosiddende i udlandet? Så giver vores sproglag-funktion dine medarbejdere adgang til lønsedler og interface på både dansk og engelsk.

Læs mere
Integrationer
Få integrationer, der er skræddersyet til jeres branche. Integrér eksempelvis Gratisal med Titanplan, der giver dine vikarer mulighed for at administrere deres tid og vagtplaner fra mobil og web.

Læs mere

”Vi begyndte at anvende Gratisal tilbage i ultimo 2017. I den forbindelse blev vi positivt overrasket over, hvor intuitivt systemet var.Det intuitive element er nemlig vigtigt for os i vores hverdag. Vi er en virksomhed der vækster, hvorfor vi er interesseret i at bruge vores tid på at udvikle vores virksomhed, og ikke bruge den på lønadministration.Dette hjælper Gratisal os med, og så skader det jo heller ikke at systemet er billigere end de andre på markedet.”

Jacob Mikkelsen
CO & founder
Tempu

Kontakt os

Hvis du er interesseret i Gratisal – enten som bogholder eller kunde, så er vi naturligvis til rådighed med mere information. Kontakt os via nedenstående formular eller pr. telefon på 71 99 11 22. Du har også mulighed for at kontakte os på support@gratisal.dk

Bemærk: Hvis du allerede er bruger af systemet, skal du være opmærksom på at systemsupport ikke er gratis. 
Vi anbefaler derudover, at du benytter chat-funktionen til support. Det er muligt at tilkøbe fri mail/chat support gennem vores pakkeløsninger. Dette kan du læse mere om under Priser, eller under fanen ”Ekstra” når du er logget ind.