Chat with us, powered by LiveChat

UDDANNELSE

Bureau- og konsulentbranchen

På denne side kan du få et indblik i, hvordan vi har taget højde for din hverdag i udviklingen af Gratisal. Derudover kan du læse om, hvilke aspekter af systemet som AOF Gentofte, Gladsaxe, Lyngby-Taarbæk har fundet relevante til deres lønadministration.

Hvilke aspekter af bureau- og konsulentbranchen, har vi taget højde for i udviklingen af Gratisal? Dette spørgsmål kan du få svar på her.

KOM IGANG NU!KOM IGANG NU!

UDDANNELSE

Se hvilke aspekter af uddannelsessektoren, vi har taget højde for i udviklingen af Gratisal.

Læs mere herunder

Lønsystem til uddannelsessektoren

Udgangspunktet er jeres overenskomst

Gratisal gør det nemmere at køre løn i uddannelsessektoren, fordi vi har valgt at automatisere en lang række af de forhold, som kræver alt for meget af jeres tid. 

Vi forstår de til tider komplekse ansættelsesforhold i uddannelsessektoren, hvorfor Gratisal kan tage højde for alt fra anciennitet til overarbejde. Ligeså kan vi tage højde for jeres timesatser og automatisk omregne lektioner til den tidsfaktor, I arbejder ud fra.

Det er også muligt at integrere Gratisal med relevante tidssystemer, som eksempelvis ASA, EP-Win eller Ludus, såfremt man vil spare endnu mere tid.

Systemet er designet til at tage udgangspunkt i den overenskomst, I arbejder ud fra, hvorfor det er muligt at knytte hver enkelt ansættelse til en skabelon, som styres af den overenskomsttype, ansættelsen hører til.

Vores erfaring med at konvertere lønsystemer i uddannelsessektoren er, at det typisk tager to arbejdsdage at erstatte jeres gamle lønsystem med Gratisal, såfremt I har ca. 200 undervisere. Omkostningen ved et skift er tjent hjem i løbet af tre måneder i form af sparede licensudgifter.

Sektorens foretrukne funktioner

 

Her har vi samlet udvalgte funktioner, som vores kunder i uddannelsessektoren er særligt glade for.

Tidsstyring

Tidsstyring skaber gennemsigtig og gør det nemt at registrere tid. Modulet effektiviserer processen ved automatisk at omregne tidsdata til løndata ud fra de kriterier, I selv sætter op.
Vil I spare endnu mere tid, er det muligt at integrere Gratisal med andre tidssystemer.



Læs mere

 Avancerede medarbejderskabeloner

Gratisal er bygget til at tage højde for de mange forskellige ansættelsesforhold i uddannelsessektoren. Derfor er det muligt at lave en skabelon for hver overenskomsttype og oprette medarbejderne derefter.



Læs mere

Godkendelsesflow 

Vores godkendelsesflow giver mulighed for at sende medarbejdernes lønseddel ud som et udkast inden lønkørslen. I kommer fejlene til livs og får gladere medarbejdere, der ved, at deres løn altid er rigtig.



Læs mere

Jeg var helt høj af begejstring, da den første lønkørsel var sendt afsted.Jeg havde naturligvis rigtig god hjælp fra Ditte Olin, der er supporter/udvikler hos Gratisal. Indlæsning fra EP-Win foregår gennem et Excel-ark – nemt, hurtigt og overskueligt.Jeg havde en forestilling om, at indtastning af timeløn ville tage lang tid – det gjorde det ikke. At finde medarbejdernes data er meget nemt, og at rette lønlinjer var også nemt. Lønkørslerne bliver løbende opdateret, og er der fejl, bliver man også advaret løbende.Det er en fornøjelse, at når man har trykket bogfør, bliver alle oplysninger sendt direkte til SKAT, bank, pension mm.

AOF Gentofte, Gladsaxe og Lyngby-Taarbæk
Lisbeth Blomgren
Kursussekretær

Vi er positivt overrasket over Gratisal.Tidligere brugte vi lang tid på lønbehandling, men efter to lønkørsler har vi allerede oplevet store tidsbesparelser.Tidsbesparelserne skyldes blandt andet automatisering af en række lønadministrative processer samt integration til vores kursussystem, ASA. Særligt integrationen til ASA har gavnet os meget, da denne har sparet os for en lang række tunge og manuelle processer i forbindelse med overførsel af tidsdata.Herudover er det værd at nævne at Gratisal generelt er intuitivt og nemt at navigere i, hvilket særligt kan mærkes i implementeringsfasen, hvor man hurtigt lærer systemet at kende.

AOF Nord
Dan Østergaard
Økonomichef

Kontakt os

Hvis du er interesseret i Gratisal – enten som bogholder eller kunde, så er vi naturligvis til rådighed med mere information. Kontakt os via nedenstående formular eller pr. telefon på 71 99 11 22. Du har også mulighed for at kontakte os på support@gratisal.dk

Bemærk: Hvis du allerede er bruger af systemet, skal du være opmærksom på at systemsupport ikke er gratis. 
Vi anbefaler derudover, at du benytter chat-funktionen til support. Det er muligt at tilkøbe fri mail/chat support gennem vores pakkeløsninger. Dette kan du læse mere om under Priser, eller under fanen ”Ekstra” når du er logget ind.