RENGØRING OG HÅNDVÆRK

Bureau- og konsulentbranchen

På denne side kan du få et indblik i, hvordan vi har taget højde for din hverdag i udviklingen af Gratisal. Derudover kan du læse om, hvilke aspekter af systemet som ALBA SERVICE har fundet relevante til deres lønadministration.

Hvilke aspekter af bureau- og konsulentbranchen, har vi taget højde for i udviklingen af Gratisal? Dette spørgsmål kan du få svar på her.

KOM I GANG NU!KOM IGANG NU!

RENGØRING
OG HÅNDVÆRK

Se hvilke aspekter af rengørings- og håndværksbranchen vi har taget højde for i udviklingen af Gratisal.

Løn på kun fem minutter med gratisal

Lynhurtigt og intuitivt lønsystem

Lønadministration er ikke noget, som skal fylde for meget i din hverdag. Derfor kan Gratisal skræddersys til dit specifikke behov, så det indeholder de funktioner, du har brug for.

Vores åbne API medfører derudover, at integrationer til eksempelvis dit økonomi-, vagtplannerings- og/eller tidsregistreringssystem nemt kan opsættes, så dataoverførsel til og fra Gratisal sker hurtigt og med en betydelig lavere fejlmargin end ved tastearbejde.

Arbejder dine ansatte under flere overenskomster knyttes hver ansættelse til en skabelon, som styrer overenskomsttypen, hvilket sikrer dig, at du skal bruge mindre tid på vedligeholdelsesarbejde i forbindelse med ændring af ansættelser, overenskomster eller lignende.

Dine ansatte kan i deres medarbejder-app selv registrere sygdom, overarbejde og ferie, få adgang til deres stamdata, og se lønsedler. I medarbejder-app’en kan timeansatte også trække data på de enkelte lønsedler, se timegrundlaget for lønnen i detaljer samt sammenligne med tidligere måneder.

Har du udenlandske medarbejdere, som skal have overført løn til en udenlandsk konto, så understøtter systemet også dette ved hjælp af sproglag, fleksible tekster og ikke mindst ved den integrerede udlandsoverførsel, som hurtigt kan reducere vekselomkostningen med 100 kr. pr. overførsel.

Branchens foretrukne funktioner

Her har vi samlet udvalgte funktioner, som vores kunder i servicebranchen er særligt glade for.

"Vi fik øje på Gratisal på grund af en kampagne, som de kørte tilbage i 2017. I første omgang var det prisen, der tiltalte os meget. Da vi så prøvede systemet, fandt vi ud af, hvor nemt og effektivt det egentlig var. Det er utrolig vigtigt for os, at vi bruger vores tid fornuftigt, og ikke bruger for lang tid på lønadministration. Denne tid hjælper systemet os med at optimere. Det tager ikke særlig lang tid at køre løn, selv med manuel tastning, og det er en af grundende til, at vi stadig anvender Gratisal med stor tilfredshed."

ALBA SERVICE
Karsten Mosegaard
Salg- og serviceleder

Kontakt os

Hvis du er interesseret i Gratisal og har spørgsmål til systemet, priser eller noget helt tredje, så er vi naturligvis til rådighed med mere information. Kontakt os via nedenstående formular eller pr. telefon på 71 99 11 22, så hjælper vi dig med at finde den rette løsning.