Chat with us, powered by LiveChat

RENGØRING OG HÅNDVÆRK

Bureau- og konsulentbranchen

På denne side kan du få et indblik i, hvordan vi har taget højde for din hverdag i udviklingen af Gratisal. Derudover kan du læse om, hvilke aspekter af systemet som ALBA SERVICE har fundet relevante til deres lønadministration.

Hvilke aspekter af bureau- og konsulentbranchen, har vi taget højde for i udviklingen af Gratisal? Dette spørgsmål kan du få svar på her.

KOM IGANG NU!KOM IGANG NU!

RENGØRING
OG HÅNDVÆRK

Se hvilke aspekter af rengørings- og håndværksbranchen, vi har taget højde for i udviklingen af Gratisal.

Læs mere herunder

Løn på kun fem minutter med gratisal

Løn på 5 minutter

Lønadministration er ikke noget, som skal fylde for meget i din hverdag.

Du har mange andre ting at bruge din tid på, og derfor har vi lavet et lønsystem, der er så nemt at bruge, at det ikke tager meget mere end fem minutter at indhente data fra dine medarbejdere og sende dem deres lønsedler.

Dine medarbejdere kan derudover selv registrere, hvornår de kommer og går på arbejdspladsen. Ligeså kan de registrere sygdom, overarbejde og ferie.

Systemet sørger også for alle bankoverførsler samt indberetninger til SKAT, pension og e-Indkomst.

Med andre ord er systemet skabt til dig, der gerne vil bruge din tid på at tjene penge og udvikle din virksomhed frem for at køre løn.

Systemet udvides løbende og kan integreres med det økonomisystem, som du anvender i dag.

Branchens foretrukne funktioner

Her har vi samlet udvalgte funktioner, som vores kunder i servicebranchen er særligt glade for.

Integrationer

Gratisal kan integreres med en lang række systemer. Det gør det nemt og intuitivt at hente data fra dit tids-, økonomi- eller kasseapparatsystem. 

Læs mere

Automatiske bankoverførsler

Når du benytter dig af automatiske overførsler, slipper du for den manuelle indtastningsproces, mens du minimerer risikoen for fejl. Med andre ord; du sparer store mængder tid med denne funktion.

Læs mere

Tidsstyring

Med tidsstyring kan dine medarbejdere nemt registrere, hvornår de kommer og går på arbejdspladsen. Derudover kan de også nemt indtaste ferie, overarbejde og sygdom.

Læs mere

"Vi fik øje på Gratisal på grund af en kampagne, som de kørte tilbage i 2017. I første omgang var det prisen, der tiltalte os meget. Da vi så prøvede systemet, fandt vi ud af, hvor nemt og effektivt det egentlig var. Det er utrolig vigtigt for os, at vi bruger vores tid fornuftigt, og ikke bruger for lang tid på lønadministration. Denne tid hjælper systemet os med at optimere. Det tager ikke særlig lang tid at køre løn, selv med manuel tastning, og det er en af grundende til, at vi stadig anvender Gratisal med stor tilfredshed."

ALBA SERVICE
Karsten Mosegaard
Salg- og serviceleder

Kontakt os

Hvis du er interesseret i Gratisal – enten som bogholder eller kunde, så er vi naturligvis til rådighed med mere information. Kontakt os via nedenstående formular eller pr. telefon på 71 99 11 22. Du har også mulighed for at kontakte os på support@gratisal.dk

Bemærk: Hvis du allerede er bruger af systemet, skal du være opmærksom på at systemsupport ikke er gratis. 
Vi anbefaler derudover, at du benytter chat-funktionen til support. Det er muligt at tilkøbe fri mail/chat support gennem vores pakkeløsninger. Dette kan du læse mere om under Priser, eller under fanen ”Ekstra” når du er logget ind.