RENGØRING OG HÅNDVÆRK

Bureau- og konsulentbranchen

På denne side kan du få et indblik i, hvordan vi har taget højde for din hverdag i udviklingen af Gratisal. Derudover kan du læse om, hvilke aspekter af systemet som ALBA SERVICE har fundet relevante til deres lønadministration.

Hvilke aspekter af bureau- og konsulentbranchen, har vi taget højde for i udviklingen af Gratisal? Dette spørgsmål kan du få svar på her.

KOM I GANG NU!KOM IGANG NU!

RENGØRING
OG HÅNDVÆRK

Se hvilke aspekter af rengørings- og håndværksbranchen vi har taget højde for i udviklingen af Gratisal.

Løn på kun fem minutter med gratisal

Lynhurtigt og intuitivt lønsystem

Lønadministration er ikke noget, som skal fylde for meget i din hverdag.

Du har mange andre ting at bruge din tid på, og derfor har vi lavet et lønsystem, der er så nemt at bruge, at du kan indhente data fra dine medarbejdere, udregne løn og sende dem deres lønsedler på meget kort tid.

Det kan du blandt andet fordi systemet kan skræddersys lige efter dine behov, så du ikke behøves at forholde dig til funktioner du ikke behøver for at lave din virksomheds løn.

Systemet sørger selvfølgelig også for at alle bankoverførsler samt indberetninger til SKAT, pension, Dansk Statistik og e-Indkomst sker helt automatisk.

Dine ansatte kan i deres medarbejder-app selv registrere, hvornår de kommer og går på arbejdspladsen, registrere sygdom, overarbejde og ferie. Derudover kan dine ansatte redigere deres stamdata (bankoplysninger, adresse, skattekort etc.) og se lønsedler for hele deres ansættelsesperiode (disse kan i øvrigt tilgås fem år efter evt. afskedigelse). 

Med andre ord er systemet skabt til dig, der gerne vil bruge din tid på at tjene penge og udvikle din virksomhed frem for administrativt arbejde.

Systemet udvides løbende og kan integreres med det økonomisystem, som du anvender i dag.

Branchens foretrukne funktioner

Her har vi samlet udvalgte funktioner, som vores kunder i servicebranchen er særligt glade for.

"Vi fik øje på Gratisal på grund af en kampagne, som de kørte tilbage i 2017. I første omgang var det prisen, der tiltalte os meget. Da vi så prøvede systemet, fandt vi ud af, hvor nemt og effektivt det egentlig var. Det er utrolig vigtigt for os, at vi bruger vores tid fornuftigt, og ikke bruger for lang tid på lønadministration. Denne tid hjælper systemet os med at optimere. Det tager ikke særlig lang tid at køre løn, selv med manuel tastning, og det er en af grundende til, at vi stadig anvender Gratisal med stor tilfredshed."

ALBA SERVICE
Karsten Mosegaard
Salg- og serviceleder

Kontakt os

Hvis du er interesseret i Gratisal – enten som bogholder eller kunde, så er vi naturligvis til rådighed med mere information. Kontakt os via nedenstående formular eller pr. telefon på 71 99 11 22. Du har også mulighed for at kontakte os på [email protected]

Bemærk: Hvis du allerede er bruger af systemet, skal du være opmærksom på at systemsupport ikke er gratis. 


Vi anbefaler derudover, at du benytter chat-funktionen til support. Det er muligt at tilkøbe fri mail/chat support gennem vores pakkeløsninger. Dette kan du læse mere om under Priser, eller under fanen ”Ekstra” når du er logget ind.