Chat with us, powered by LiveChat

BASISPAKKEN

Bureau- og konsulentbranchen

Gratisals basispakke giver dig et solidt fundament, når lønnen skal køres i din virksomhed. Pakken er gratis og kommer med en række funktioner, der letter din lønadministration betydeligt.

Hvilke aspekter af bureau- og konsulentbranchen, har vi taget højde for i udviklingen af Gratisal? Dette spørgsmål kan du få svar på her.

KOM IGANG NU!KOM IGANG NU!

BASISPAKKEN



Gratisals basispakke giver dig et solidt fundament, når lønnen skal køres i din virksomhed. Pakken er gratis og letter din lønadministration betydeligt.


Nem og gratis lønberegning med basispakken fra Gratisal

Gratisals basispakke giver dig adgang til en række funktioner, der nemt – og gratis – lader dig beregne din virksomheds løn i vores intuitive system. Basispakken er gratis uanset hvor mange medarbejdere eller lønposter du sidder med.

Du kan oprette dine medarbejdere i systemet med smarte ansættelsesskabeloner, eller importere deres informationer og virksomhedens øvrige løndata direkte fra de Excel-ark, du sikkert allerede har liggende. Gratisal indhenter automatisk skattekort udfra medarbejdernes stamdata.

Herefter kan Gratisal beregne, hvad der skal betales i løn, skat, pension og feriepenge, og du kan se effekten af dine egne handlinger i realtid for at minimere fejlene. Hvis der alligevel opstår fejl, bliver de rettet automatisk den efterfølgende måned på baggrund af de indberetninger, du eller dine medarbejdere kommer med.

Nem adgang via mobilapp

Medarbejderne får nem adgang til at se og downloade deres lønsedler og selv indtaste deres timedata via systemet eller den gratis medarbejder-app, der både understøttes af Android og iOS. Løndata kan naturligvis rapporteres og eksporteres til dit økonomisystem.

Basispakken vil især være interessant for dig, der er lønansvarlig i eller måske ejer af en mindre virksomhed, der ikke har det store behov for automatiserede lønkørsler og godkendelsesflow. Ellers kan du med fordel overveje vores bronze-, sølv- eller guldpakke eller at skræddersy dit eget system.

Udvalgte funktioner

I nedenstående har vi udvalgt nogle af de funktioner, som vi er sikre på, at du vil blive glad for i basispakken. Du kan også finde alle vores funktioner og sammensætte dem, som du vil, her.

Lønsystem - Realtidsdata

Realtidsdata

I Gratisal har du mulighed for at benytte dig af realtidsdata, så du altid kan se konsekvenser af de handlinger du laver. Dette er med til at give dig et godt overblik, og sikrer i sidste ende, at du sparer en stor mængde tid på din lønadministration.

Lønsystem - Godkendelsesflow

Autokorrektion

Autokorrektion gør det nemt at indberette fejl og ændre medarbejderes løn. Gratisal tilpasser automatisk lønnen efter jeres rapporteringer, så fejl bliver udlignet den følgende måned.

Feriepengehensættelse

Funktionen "feriepengehensættelse" sørger for, at de feriepenge, medarbejderne har til gode i en periode, bliver opsparet, så de kan udbetales, hvis det bliver aktuelt, f.eks. ved en opsigelse.

Medarbejder-app

Den gratis app giver dig mulighed for at engagere dine medarbejdere i lønkørslen ved blandt andet at lade dem redigere deres stamdata, se deres lønsedler og registrere arbejdstid på telefonen.

Vi er rigtig glade for at anvende Gratisal som lønsystem. Systemet er intuitivt, og dashboardet er med til at give os et rigtig godt overblik, hvorfor det ikke tager særlig lang tid at køre løn. Derudover er det fordelagtigt, at systemet er skabt til at håndtere løndata fleksibelt. Dette har medført muligheden for at skabe automatiserede processer, der sparer os tid i vores daglige virke.

CrossFit Copenhagen
Peter Schow Jensen
Chief Finance Officer

Gratisals dashboard skaber et godt overblik og systemet er generelt meget intuitivt. Derudover er Gratisals lønsedler meget nemme at forholde sig til, hvilket er en helt klar fordel. Så slipper man for at bruge alt for lang tid på at forstå sin lønseddel. Vi oplever samtidig en åbenhed for at skræddersy og tilrette systemet efter vores behov. Alt i alt er vi godt tilfredse med vores valg af Gratisal som lønsystem.

Danske Skoleelever
Robert Holst Andersen
Sekretariatschef

Leg var helt høj af begejstring, da den første lønkørsel var sendt afsted. Jeg havde naturligvis rigtig god hjælp fra Ditte Olin, der er supporter/udvikler hos Gratisal. Indlæsning fra EP-Win foregår gennem et Excel-ark – nemt, hurtigt og overskueligt. Jeg havde en forestilling om, at indtastning af timeløn ville tage lang tid – det gjorde det ikke. At finde medarbejdernes data er meget nemt, og at rette lønlinjer var også nemt. Lønkørslerne bliver løbende opdateret, og er der fejl, bliver man også advaret løbende. Det er en fornøjelse, at når man har trykket bogfør, bliver alle oplysninger sendt direkte til SKAT, bank, pension mm.”

AOF Gentofte, Gladsaxe og Lyngby-Taarbæk
Lisbeth Blomgren
Kursussekretær

Gratisal er meget nemt og intuitivt at anvende. Muligheden for at tilgå realtidsdata, giver os et godt overblik over medarbejdernes timer, og derfor tager det heller ikke særlig lang tid at køre løn i Gratisal. Den interaktive lønseddel er nem at forstå, hvilket er en stor fordel, når vi eksempelvis i vores branche har særlige timesatser, der skal tages højde for. Gratisals åbne API har givet os mulighed for at skræddersy systemet efter lige netop vores behov, hvilket har medført at vi i systemet eksempelvis kan tage højde for de overenskomster, som vores medarbejdere og branche er underlagt. Alt i alt er vi rigtig glade for at anvende Gratisal som lønsystem”

Stokholm Transport
Bent Larsen
Økonomichef

Vi begyndte at anvende Gratisal tilbage i ultimo 2017. I den forbindelse blev vi positivt overrasket over, hvor intuitivt systemet var. Det intuitive element er nemlig vigtigt for os i vores hverdag. Vi er en virksomhed der vækster, hvorfor vi er interesseret i at bruge vores tid på at udvikle vores virksomhed, og ikke bruge den på lønadministration. Dette hjælper Gratisal os med, og så skader det jo heller ikke at systemet er billigere end de andre på markedet.

Tempu
Jacob Mikkelsen
Co-founder

Kontakt os

Hvis du er interesseret i Gratisal – enten som bogholder eller kunde, så er vi naturligvis til rådighed med mere information. Kontakt os via nedenstående formular eller pr. telefon på 71 99 11 22. Du har også mulighed for at kontakte os på support@gratisal.dk

Bemærk: Hvis du allerede er bruger af systemet, skal du være opmærksom på at systemsupport ikke er gratis. 
Vi anbefaler derudover, at du benytter chat-funktionen til support. Det er muligt at tilkøbe fri mail/chat support gennem vores pakkeløsninger. Dette kan du læse mere om under Priser, eller under fanen ”Ekstra” når du er logget ind.