Mere end bare et lønsystem

Gratisal er Danmarks billigste og mest intuitive lønsystem. Vi går all in for at levere lækre funktioner til lønhåndtering og personaleadministration.

Intuitive lønsedler

Med Gratisal sikrer du, at dine medarbejdere forstår deres lønseddel med et nemt overblik over, hvad de får i løn og betaler i skat.

Online selvbetjening

Engagér dine medarbejdere med online adgang til at downloade lønsedler og redigere deres stamdata.

Tids- og fraværsstyring

Medarbejdere kan selv registrere sygdom, barsel, ferie og overarbejde, som chefen skal godkende. Timerne registreres automatisk på medarbejderens lønseddel.

Refusionsstyring

Gratisal hjælper dig til at sikre, at I får de rigtige refusioner fra SKAT på baggrund af de medarbejdere, der er registrerede i virksomheden. Bemærk at refusionsmodulet lanceres i Q2 2017.

Færre fejl

Gratisal er det første lønsystem i verden, hvor du kan sende lønsedler til medarbejderne i udkastform, som rapporterer tilbage om fejl inden lønnen bogføres.

Nye funktioner

Vi søger konstant at blive bedre. Vi udvikler nye funktioner minimum hvert kvartal. Hvis vi ikke nu har den funktion, du ønsker, så har vi den om et par måneder.

Fordelene ved at konvertere til Gratisal

Nem konvertering ved at tilpasse løntyperne til jeres konti for at sikre korrekt automatisk overførsel.
Sikker konvertering med en række faste procedurer, telefonisk rådgivning og mailsupport.
Billigt alternativ, da alle Gratisals kernefunktioner er gratis med alt du skal bruge til at lave løn.
Fejlfri konvertering, da medarbejdere se deres lønseddel som kladde, rapportere fejl inden lønnen køres og rette egne stamdata.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Så er du sikker på altid at være opdateret på vores nyeste tiltag.